Skravletråd desember

Ja de e det. Værsta vakten eg hade var lørdagskvell till kl 22:15 og søndag på den igen kl 7 blæææ . Kænndes som eg var den enda som var ute å kørte bil på en søndagsmorgen :p
Huff, det må ha vært ille!:confused:
Jeg har heldigvis like vakter i helgene, så slipper slike stressvakter:)

Heldige du:D
Jeg fikk besøk av mamma!!!:eek:
Og det var ikke hyggelig :p

Gleden ble kortvarig her, minsten våknet kk 23 med stygg hoste og helt tett, og ville kun sove med mammaen sin. Så det ble tidlig natta på meg i går:p

Det snør, det smør tiddeli bum
Ole-Brumm_-Det-snoer_hd_image.jpg_1619776295.jpg
Heldige du:D
Her pissregner det:(

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
God morgen. Vi skal ut å handle litt gaver, kom på at det er fire bursdagsbarn til helgen:p

Jeg er i uke 29 nå, og tar siste. Så er heldigvis ikke så mye for sent.
Men er skremmende hvor mange leger/jordmødre som ikke holder seg oppdatert på de nye retningslinjene. Måtte finne ut av selv at jeg skal ta to ganger. Samme med influensavaksinen, ingen som har nevnt det med et ord. Har jo selvsagt tatt den, fordi jeg visste om det. Men syns det er synd at man må undersøke alt opp og i mente selv, og ikke bare kan stole på at man får den informasjonen man skal fra helsepersonell.

Skremmende.

Her hang det masser av lapper på venterommet på helsestasjon og legekontor om at gravide burde ta den, så jeg fikk det jo med meg om jeg ikke hadde visst det også. Så jeg tok den

ja. Kommer absolutt til å stå på mitt. Nå vet jeg mer og at om det ikke går den gangen heller, så er man ikke dårlig mamma for det.

Så absolutt ikke dårlig mamma for det om! Barnet får jo massevis med kjærlighet og nærhet selv om det ikke ammes! ;)
Får man til ammingen så er det vel og bra det, men det er faktisk ikke det viktigste!

Back
Topp