Skravletråd desember

Ja, veldig praktiskt :D
Ja, ammer fullt ennå, så det er bare små smaksprøver han får :)
Skal forhøre meg litt med helsesøster idag om å øke litt med mat på kvelden..for nå må jeg amme annenhver time hele natten nesten :eek:
Veldigt bra. Eg klarte selv amma nr 2 i 8 Mnd då var eg inponerad av meg selv. Skall prøva længst møjligt me nr 3 og men utan press fra andra :-)

Det var noen innlegg mellom 17. og 16, så det er nok enda fler til 15. Jeg har egentlig ikke tid til å sitte i sofaen nå. Jeg må vaske huset. Ser ikke ut her nå.
Var 40 innlegg mellom oss, så ikke så mye

Gratulerer som høygravid :)

Jeg skal bare en liten tur på jobb, har en kunde før jeg skal hjem og legge svimmelhodet på puta igjen. Det var et mareritt å være på frokost i bhg. Svimmel og barn over alt er ingen bra kombo.
Svimmel og mye barn er jo ikke den beste kombo nei.

Dagens frokost. Knekkebrød kom rett opp igjen:-/. Brød vokser i munnen

Vedlegg

• 1449045069384.jpg
    1449045069384.jpg
    46,3 KB · Visninger: 6
Fordeler og ulemper med turnus ja:)
Ja de e det. Værsta vakten eg hade var lørdagskvell till kl 22:15 og søndag på den igen kl 7 blæææ . Kænndes som eg var den enda som var ute å kørte bil på en søndagsmorgen :p

Veldigt bra. Eg klarte selv amma nr 2 i 8 Mnd då var eg inponerad av meg selv. Skall prøva længst møjligt me nr 3 og men utan press fra andra :-)

Syns det har gått helt fint å amme :) men nå virker det som om han ikke får nok på kveldene, så må nok endre litt der..menmen!
Skal ihvertfall holde på til etter 6mnd :)

Legen min sa ingenting om det, ingen som nevna noe før på oul. :p håper din er litt mer engasjert. Et lite tips er å ikke shotte den. Er da de ofte blir kvalme. Men bruke noen minutter på å drikke den. Smaker helt ok, som utvanna melisglasur med litt sitron i. :p
Er mest kjedelig igrunnen.
Her derimot var jeg jo obs på det. Det er mitt tredje barn og min mor har diabetes så da må jeg, det vet jeg. Så jeg nevnte det til legen på første kontroll at "jeg må etterhvert ha glukosebelastning for mamma har diabetes", så da fikk jeg time til det to dager senere. Og jm var klar på det da jeg kom dit, nye retningslinjer, det skal være både tidlig og sent, sist tok jeg nemlig bare sånn rundt uke 28, så det var helt rett, og hun sendte meg på en til rundt uke 28.

Men klart, alt ble satt igang av at jeg sa da hun skulle lage helsekort at "også har mamma diabetes".

Her derimot var jeg jo obs på det. Det er mitt tredje barn og min mor har diabetes så da må jeg, det vet jeg. Så jeg nevnte det til legen på første kontroll at "jeg må etterhvert ha glukosebelastning for mamma har diabetes", så da fikk jeg time til det to dager senere. Og jm var klar på det da jeg kom dit, nye retningslinjer, det skal være både tidlig og sent, sist tok jeg nemlig bare sånn rundt uke 28, så det var helt rett, og hun sendte meg på en til rundt uke 28.

Men klart, alt ble satt igang av at jeg sa da hun skulle lage helsekort at "også har mamma diabetes".
Jeg er i uke 29 nå, og tar siste. Så er heldigvis ikke så mye for sent.
Men er skremmende hvor mange leger/jordmødre som ikke holder seg oppdatert på de nye retningslinjene. Måtte finne ut av selv at jeg skal ta to ganger. Samme med influensavaksinen, ingen som har nevnt det med et ord. Har jo selvsagt tatt den, fordi jeg visste om det. Men syns det er synd at man må undersøke alt opp og i mente selv, og ikke bare kan stole på at man får den informasjonen man skal fra helsepersonell.

Vet ikke hva målet mitt er jeg heller. Får se litt på det når jeg har litt bedre tid i dag. I går var det så mye som skulle skje
Skjer mye her også. I går prioriterte jeg helt feil. Skulle ha gjort mye annet. Litt som nå. Burde snart reise meg!!

Back
Topp