Innom før jeg skal ordne arkene og tingene før eksamen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skulle ønske jeg hdde besøkt mer av sør norge. Er mange plasser jeg kunnr tenkt meg og settJassåNorge er ett fint land . Sko önska me hade rest runt å besökt olja platser
good morgenGod morgen alle sammen! Sovet godt?
daa blir det nok godt med en dupp etter jobb jaNatta ble stykkevis og delt.. våkna klokka 6.15 og har ikke sovet mer. Lukter en dupp etter jobb![]()
ja, det burde jeg kanskje. Får se den snart som det nærmer seg julNei, men da burde du se den![]()
Huff, det må ha vært ille!Ja de e det. Værsta vakten eg hade var lørdagskvell till kl 22:15 og søndag på den igen kl 7 blæææ . Kænndes som eg var den enda som var ute å kørte bil på en søndagsmorgen![]()
Kanskje jeg må prøve daDa har du verkligen gått glipp av något![]()
Og det var ikke hyggeligHeldige du
Jeg fikk besøk av mamma!!!![]()
Heldige duDet snør, det smør tiddeli bum
![]()
Det snør, det smør tiddeli bum
![]()
God morgen. Vi skal ut å handle litt gaver, kom på at det er fire bursdagsbarn til helgenGod morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Her ogsåHeldige du
Her pissregner det![]()
Jeg er i uke 29 nå, og tar siste. Så er heldigvis ikke så mye for sent.
Men er skremmende hvor mange leger/jordmødre som ikke holder seg oppdatert på de nye retningslinjene. Måtte finne ut av selv at jeg skal ta to ganger. Samme med influensavaksinen, ingen som har nevnt det med et ord. Har jo selvsagt tatt den, fordi jeg visste om det. Men syns det er synd at man må undersøke alt opp og i mente selv, og ikke bare kan stole på at man får den informasjonen man skal fra helsepersonell.
ja. Kommer absolutt til å stå på mitt. Nå vet jeg mer og at om det ikke går den gangen heller, så er man ikke dårlig mamma for det.
Masse lykke til med eksamen, hva skal du testes i?Innom før jeg skal ordne arkene og tingene før eksamen.
Har vi noen gang takket nei til en utfordring?!Tar dere en liten utfordring?? http://forum.babyverden.no/threads/wooow.1795039/#post-20283501
hei hei og god morgenGod morgen alle
Dagens planer?
Sovet godt?
Tar dere en liten utfordring?? http://forum.babyverden.no/threads/wooow.1795039/#post-20283501
Heldige du
Her pissregner det![]()
Er ikke mer enn -1 her så har en liten misstanke om at det regner dersom jeg kommer meg ned fra "fjellet"Her er mange plussgrader og regn.
det holdt ei stund. Nå er du gått forbi meg og jeg er på 3Du holder deg på 1 plass ser jeg![]()