Skravletråd desember

Ok, vært å henta pakke i posten til kidden nå, fra oldemor i Norge Norge. Hun ville gi han en adventsgave. Det var bl.a. en adventskalender. Veldig hyggelig ♡ Men... han har tre adventskalendere fra før. En jeg har lagd, en han har fått og en han har vunnet på loddsalg. Er det greit å ha 4 kalendere? Hva gjør jeg?

Ja :) sist kjøpte vi en typisk stelleveske for at gubbis ikke vil bære ei veske. Han bar den aldri så denne gangen gidder jeg ikke bry meg om han :p
Haha! Nei, da kan du liksågodt kjøpe den du vil selv. Eller skal jeg si VINNE? :P

Enda bedre, da er det vel en del som skal i samme barnehage og iallefall samme skole og?

Meget mulig :) men er ganske mange barnehager rundt her, så vi har nok ikke søkt helt det samme. Selv vil jeg jo helst ha min med meg i den bhg jeg jobber i..som er i en annen kommune :p

Hoho ja jeg blir fort litt hissig nå også i enkelte situasjoner :P
Når har du termin? :D barseltiden skal tilbringes hjemme syns jeg ;) å ikke midt oppi julegaverushet :P
Hadde termin på torsdag. Så er 5 dager over nå.. Ja, ikke sant! Det jeg og mener. Etter forrige fødsel slet jeg i flere uker med å få kroppen opp og gå igjen og, så ville ikke risikere at det ble sånn denne gangen og, og så måtte hastekjøpe alt rett før jul.

Meget mulig :) men er ganske mange barnehager rundt her, så vi har nok ikke søkt helt det samme. Selv vil jeg jo helst ha min med meg i den bhg jeg jobber i..som er i en annen kommune :p
Haha, nei da er vel faren relativt stor for at de ikke havner sammen ja! :p jaja, kjekt å få venner i litt forskjellige kommuner og. :)

ikke dårlig start på måneden med 151 innlegg på oppdateringen :)

Ooo! Stille desember? Hva endte du på i november?
3000 er stille?:p om jeg klarer 3000 er jeg glad :p er mitt mål. I november tok jeg det rolig.
Mener å huske det ble 1457 innlegg eller no

Back
Topp