Ingen tegn på fødsel??Yes er liksom det8 des er neste kontroll nå på sykehuset
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tegn på fødsel??Yes er liksom det8 des er neste kontroll nå på sykehuset
![]()
jepp. Hun sovna. Så nå holder jeg på med middag til ossHaha
Sovna tuppa da?![]()
hhe.Ikke litt heller lengerden er litt sliten og full av Dritt
![]()
Veldig overrasket over serien. Mannen på jobb = serier og bvhører de sier den er bra så da må jeg få sett den![]()
kontroll imorgen?
Middag, trening med vesla, legge barn og bvog helst vaske noen maskiner med tøy
![]()
Enda bedre, da er det vel en del som skal i samme barnehage og iallefall samme skole og?Ja,sant
Åsså bor alle i gåavstand og, så er lett å finne på ting![]()
så det er ikke det samme som.top 100?![]()
Haha! Nei, da kan du liksågodt kjøpe den du vil selv. Eller skal jeg si VINNE?Jasist kjøpte vi en typisk stelleveske for at gubbis ikke vil bære ei veske. Han bar den aldri så denne gangen gidder jeg ikke bry meg om han
![]()
Haha, jeg har og en sånn bror!haha. Da hadde jeg vel aldri sett han på besøk![]()
Det er vel ganske fort gjort vel?Det gjør vi![]()
Enda bedre, da er det vel en del som skal i samme barnehage og iallefall samme skole og?
det skal jegKos deg med bror![]()
Hadde termin på torsdag. Så er 5 dager over nå.. Ja, ikke sant! Det jeg og mener. Etter forrige fødsel slet jeg i flere uker med å få kroppen opp og gå igjen og, så ville ikke risikere at det ble sånn denne gangen og, og så måtte hastekjøpe alt rett før jul.Hoho ja jeg blir fort litt hissig nå også i enkelte situasjoner![]()
Når har du termin?barseltiden skal tilbringes hjemme syns jeg
å ikke midt oppi julegaverushet
![]()
Haha, nei da er vel faren relativt stor for at de ikke havner sammen ja!Meget muligmen er ganske mange barnehager rundt her, så vi har nok ikke søkt helt det samme. Selv vil jeg jo helst ha min med meg i den bhg jeg jobber i..som er i en annen kommune
![]()
3000 er stille?Ooo! Stille desember? Hva endte du på i november?