Da klarer han seg jo fintJada, det har jeg ordnet til dem begge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da klarer han seg jo fintJada, det har jeg ordnet til dem begge.
da er det ingen tvil hvem hun tok etterJupp, hun gikk på julaften for 3 år siden,8 mnd og 3 uker og har kun gått siden da
Jeg var 9 mnd og gubbis var 1 år så det er ingen tvil hvem hun tok etter her i huset![]()
kontroll imorgen?Høres bra ut det og
Det hadde vi egentlig tenkt å gjøre imorgen.. Men så fikk vi time på helsestasjonen![]()
3000 er måletHar du?![]()
tenker vi ser bølgen idagDeilig da. Middag, trening med vesla og bv når mannen drar på jobb : D
Godt å høreJa, ble sykemeldt i 1,5 uke. Er bedre nå enn for en uke siden![]()
Ooo! Stille desember? Hva endte du på i november?3000 er målet![]()
De dagene er gode. Heldigvis flest av de =)Hehe
Det er vel ingen som har det til vanligekstra godt de dagene det er nære da
![]()
Den vil jeg se også. Mannen jobber netter nå, så det blir "Downtown Abbey" hertenker vi ser bølgen idag![]()
gjør visst detStraffer seg visst å være borte noen timer. Men fikk unnagjort noen julegaver da
![]()
innen slutten av maiNår skal den leveres?til sommeren?
hører de sier den er bra så da må jeg få sett denDen vil jeg se også. Mannen jobber netter nå, så det blir "Downtown Abbey" her![]()
Ser den. Håpe jeg kommer over noen tilbud selvJepp, måtte slå til da!![]()
Sant detVi får se
Plutselig så er du i gang![]()
Kos deg med brorDa kom broren min på besøk. Så blir en liten pause herfra![]()
Nei, huff. stress med sykt barn. Spyr hele tiden?:/Ja, det er jo sant da. Hehe, ja merkes at middagene blir mer og mer "skralt" her. Nå har jeg sykt barn hjemme og, så idag har jeg ikke rukket å begynt på middagen engang .
Det gjør viPleier dere å bestille på nett da eller? Sånn med bilde av dere liksom?
Haha, neiLager du selv?
Hihi, snadder!Det syns jeg også...hehe..tørr fiskegrateng![]()