Skravletråd desember

Det skjønner jeg! Imponerende med å ha klart 4 da!!! Hva tenkte du å skrive om?
takk :) var heftig nok med 4 tunge eksamener når jeg var så innmari dårlig. Men det gikk :) 3 B og en C er ikke så værst med tanke på situasjonen. Jeg skaø skrive innenfor markedsføring. Kundelojalitet

Beundrer at du i det hele tatt lager ukesmeny nå jeg. Jeg orker bare småhandle, så har heller ikke orka laga ukesmeny de siste ukene.. Men ja, vi får ønske oss sykehuset snart:D
hehe ja det kan du si...men jeg prøver..på mange måter syns jeg det er lettere også...slipper jeg ut hver dag på butikken. :) Men blir enklere middager for hver uke nå da:P

Da kom broren min på besøk. Så blir en liten pause herfra :)

takk :) var heftig nok med 4 tunge eksamener når jeg var så innmari dårlig. Men det gikk :) 3 B og en C er ikke så værst med tanke på situasjonen. Jeg skaø skrive innenfor markedsføring. Kundelojalitet
Flink! Det bør du være stolt av!
Skal du skrive oppg alene eller samme med noen?

Fiskeboller i hvitsaus ♡ det beste jeg veit også. Spiser meg enn gubbis :p og rekorden min er 14 stk på et måltid :p
hehe...flere enn meg ja...det er jo bare så godt:D og med masse karri på...ååhh heaven:D<3

Virker som et bra opplegg! :) har du fortsatt fødeplass et sted (sånn i tilfelle)? :)

Null problem, jeg kan selvsagt dra inn på sykehuset om jeg vil (her er bare ett, så det er ikke noe relevant "søke fødseplass", men jeg er jo registrert der, var på UL og sånn. Kommer baby før hun kan ta mot, eller at det oppstår komplikasjoner på slutten av avangerskapet som gjør at det ikke er aktuelt, kan jeg dra på sykehuset og føde. Det kan evt også bli aktuelt å overflytte meg dit underveis om noe ikke går helt som det burde. Men utgangspunktet er at jeg planlegger hjemmefødsel med jordmor her :)

Back
Topp