Skravletråd desember

Hoho sovna igjen jeg :P jaa endelig. Men jeg får som regel ikke julestemning før jeg handler julegaver :P noe jeg alltid gjør rett før julaften :o
Jeg er ferdig jeg :O hhaha.ferdig for en uke siden ;)

Godmorgon :-) skall bara vara hjemma med mina 2 barn. Minst møjligt:p.
Har 3 åringen hemma fra bhg. Han hade feber på 38 imorges så får hoppas de blir bedre.

Uff. Håper feberen gir seg snart. Lillefrøkna mi hadde feber i helga på 38. Gav seg heldigvis iløpet av natten. Men ikke godt når det står på :

Deilig å være ferdig med det, jeg er også ferdig me julegavene -både innkjøp og innpakning! :D
Blir mindre stress i desember når det allerede er gjort.
Dessuten er det bare kaos på butikken/sentrene på denne tiden av året
Jeg er også ferdig med innpakking. Ikke veldig hyggelig på senter nå, hvertfall ikke om man MÅ kjøpe noe. Bedre å sette seg ned og heller se på alle som stresser rundt mens man tar seg en kakao:)

Morn! Idag er det å pynte litt videre til jul. Du da?
Slappe av med frøkna :) Hadde tenkt meg en tur ut, men vannkoppene har ikke gitt seg enda. Så vi blir bare hjemme ;) Jul pynta jeg til i helga :)

Jeg er også ferdig med innpakking. Ikke veldig hyggelig på senter nå, hvertfall ikke om man MÅ kjøpe noe. Bedre å sette seg ned og heller se på alle som stresser rundt mens man tar seg en kakao:)
Enig. Gjorde det i helga på senter med mamma. Alle gikk rundt og så litt stressa ut. Jeg er ferdighandlet til jul, så slappa bare av med et kakestykke og en kakao ;)

Slappe av med frøkna :) Hadde tenkt meg en tur ut, men vannkoppene har ikke gitt seg enda. Så vi blir bare hjemme ;) Jul pynta jeg til i helga :)
Vi var vekke hele helga, så jeg fikk ikke begynt skikkelig før i går. :( merker jeg må ta det i etapper, er ikke så sprek som jeg pleier å være! :P

Vi var vekke hele helga, så jeg fikk ikke begynt skikkelig før i går. :( merker jeg må ta det i etapper, er ikke så sprek som jeg pleier å være! :p
Hehe. Har du mye som må opp da?

Jeg skal få ut fingeren å begynne....snart :p får ta det på dagtid for julegave rushet i Oslo kan være grusomt!

Jeg bestilte endel på nett :p orker virkelig ikke byen med unge på slep og handle julegaver :p

Back
Topp