Jeg er ferdig jeg :O hhaha.ferdig for en uke sidenHoho sovna igjen jegjaa endelig. Men jeg får som regel ikke julestemning før jeg handler julegaver
noe jeg alltid gjør rett før julaften
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ferdig jeg :O hhaha.ferdig for en uke sidenHoho sovna igjen jegjaa endelig. Men jeg får som regel ikke julestemning før jeg handler julegaver
noe jeg alltid gjør rett før julaften
![]()
GodmorgonMorn derehva skal dere idag?
Godmorgonskall bara vara hjemma med mina 2 barn. Minst møjligt
.
Har 3 åringen hemma fra bhg. Han hade feber på 38 imorges så får hoppas de blir bedre.
Morn! Idag er det å pynte litt videre til jul. Du da?Morn derehva skal dere idag?
Sove godt!Da sover endelig lille U igjen, så da legger jeg meg også
Jeg er også ferdig med innpakking. Ikke veldig hyggelig på senter nå, hvertfall ikke om man MÅ kjøpe noe. Bedre å sette seg ned og heller se på alle som stresser rundt mens man tar seg en kakaoDeilig å være ferdig med det, jeg er også ferdig me julegavene -både innkjøp og innpakning!
Blir mindre stress i desember når det allerede er gjort.
Dessuten er det bare kaos på butikken/sentrene på denne tiden av året
Men fra det er ferdig, så har det så dårlig holdbarhet. Hva gjør du med det?
Slappe av med frøknaMorn! Idag er det å pynte litt videre til jul. Du da?
Enig. Gjorde det i helga på senter med mamma. Alle gikk rundt og så litt stressa ut. Jeg er ferdighandlet til jul, så slappa bare av med et kakestykke og en kakaoJeg er også ferdig med innpakking. Ikke veldig hyggelig på senter nå, hvertfall ikke om man MÅ kjøpe noe. Bedre å sette seg ned og heller se på alle som stresser rundt mens man tar seg en kakao![]()
Vi var vekke hele helga, så jeg fikk ikke begynt skikkelig før i går.Slappe av med frøknaHadde tenkt meg en tur ut, men vannkoppene har ikke gitt seg enda. Så vi blir bare hjemme
Jul pynta jeg til i helga
![]()
Hehe. Har du mye som må opp da?Vi var vekke hele helga, så jeg fikk ikke begynt skikkelig før i går.merker jeg må ta det i etapper, er ikke så sprek som jeg pleier å være!
![]()
Fantastisk! Det er noe magisk ved det.Enig. Gjorde det i helga på senter med mamma. Alle gikk rundt og så litt stressa ut. Jeg er ferdighandlet til jul, så slappa bare av med et kakestykke og en kakao![]()
Hvordan gikk det?
Gikk veldig fintVar det fint?
Nei ikkje gott . Har haft han hjemma mye siden han børja i bhg i august.Uff. Håper feberen gir seg snart. Lillefrøkna mi hadde feber i helga på 38. Gav seg heldigvis iløpet av natten. Men ikke godt når det står på :
JaSå kjekt. Da e du øver 12 uker snart![]()
Du hade en till fra før av??
Altfor mye i følge mannen, altfor lite i følge meg!Hehe. Har du mye som må opp da?
Jeg skal få ut fingeren å begynne....snartJeg er ferdig jeg :O hhaha.ferdig for en uke siden![]()
Jeg skal få ut fingeren å begynne....snartfår ta det på dagtid for julegave rushet i Oslo kan være grusomt!
Haha. Kan det noensinne blir for mye? :OAltfor mye i følge mannen, altfor lite i følge meg!![]()
Første året i b.hage?Nei ikkje gott . Har haft han hjemma mye siden han børja i bhg i august.