Kan ikke ta pause vet duTydeligvis feil dag å ha skravlepause på! Dere har jo skravla meg ned fra pallen! :O
Her må man tydeligvis vøre på hugget ser jeg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke ta pause vet duTydeligvis feil dag å ha skravlepause på! Dere har jo skravla meg ned fra pallen! :O
Sier du det? Takk for tips, skal sjekke det ut!Har de på bokklubben
Har vært en fantastisk skravle dag i dag.Tydeligvis feil dag å ha skravlepause på! Dere har jo skravla meg ned fra pallen! :O
Takk for detGratulerer med det![]()
Så fælt du skravler daHurra 3.plass på meg
Hadde hvertfall det i gårSier du det? Takk for tips, skal sjekke det ut!
Ja i dag har det gått unnaSå fælt du skravler da![]()
Jeg spiser stortsett kun hvitost til vanlig jegHehehan er lei av meg som er gravid og må ha mer enn hvitost
![]()
HeheMakan... da får du bare være våken![]()
Nå blir det pauseHaha, skjønner jeg godt!
Det er braJeg nå innrømme at jeg gjør det, trives veldig
De vant overlegent jaSå koselig! Fikk med meg litt av kampen jeg og. Ikke slutten da, men det så ut som de gruste dem ganske greit?
Mangler to!![]()
Kjappere enn meg du daHehehar lagt meg nå da så få jeg se hvor lang tid det tar før jeg sovner
God kveld. Alt bra?God kveld
Her har skravla gått i dag ser jeg![]()
Det er bra jobbaOppdatert
Forskjellen mellom meg og plassen over var 144 på forrige oppdatering, den er 20 nå
Fy som jeg har skravlet de 4 siste timene![]()
Nå, hvorfor?Misunnelig på deg altså
Åååja daHa ha det kunne du ja
Hvor skal dere da?Nei der er der da enda verre
Bedre, er kanskje ikke helt 100 % men jeg skal prøve meg på jobb. Blir sprø av å gå hjemme. Tror det er kun bv som holder meg "sane "Nei, blir fort lange dager! Hvordan er formen nå da?
Jeg og. Når det blir litt nervepirrendeSå absolutt, ,jeg også. Syns det er mest moro om kampene er litt jevne da![]()