Skjønte det etterhvertVuggen selvfølgelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte det etterhvertVuggen selvfølgelig![]()
Ønsker meg veldig denJeg har lært noe nytt om den i alle fall![]()
Kjøpte en i London for to år siden . Elsker denSkal det snart jeg også.
Pysj, ja, det tror jeg ikke jeg har hatt siden jeg var liten
Ellers har vi ikke mye håpJa, virkelig
Men du har jo misforstått. Skal ikke våkne nåSå flink du er. Jeg våknet liksom litt beg..
Der var du ja!Hei damer! Blitt lite skravling på meg idag gitt. Vært på bohus og sett på nytt juletre, kjøpt litt julegaver og så vært ute og spist osv. Merkes godt i bekkenet!
Så absoluttDet er bra det er hyggelig selskap her inne![]()
Å svikter ossDet kan jo og hende![]()
Da er jeg på jobb,så da skravler dere nok i fra megHihi, latt dere få sjansen til å skravle litt fra meg idag.satser på å få inn litt mer i morra!
Der har jeg værtDa går jeg på badet i påvente av ny oppdatering
Natta snart?Tenner pusset og pysjen på
Misunnelig på deg altsåSatser på det blir kult. Har stoff til ikke mindre enn 3 sett.![]()
Har vært full fart her i dagGod kveld
Her har skravla gått i dag ser jeg![]()
Koselig!Der var du ja!du har vært savnet
Så absolutt, ,jeg også. Syns det er mest moro om kampene er litt jevne daJa. Heier på de![]()
Aha, slutt på friheten for denne gang?Da er jeg på jobb,så da skravler dere nok i fra meg![]()
Nei der er der da enda verreSkal dere og til svigers?
Ha ha det kunne du jaJeg burde ikke kjøpt nytt batteri til vekta. Kunne levd lykkelig i uvissheten![]()
Julegaver, ja..Hei damer! Blitt lite skravling på meg idag gitt. Vært på bohus og sett på nytt juletre, kjøpt litt julegaver og så vært ute og spist osv. Merkes godt i bekkenet!
Fikk du handlet det du skulle?Hei damer! Blitt lite skravling på meg idag gitt. Vært på bohus og sett på nytt juletre, kjøpt litt julegaver og så vært ute og spist osv. Merkes godt i bekkenet!