Innen da må du vel ha fått til detHihi. Om jeg får etsy butikk opp til da kan vi sikkert få til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innen da må du vel ha fått til detHihi. Om jeg får etsy butikk opp til da kan vi sikkert få til det![]()
Det er bra skravletOppdatert
Forskjellen mellom meg og plassen over var 144 på forrige oppdatering, den er 20 nå
Fy som jeg har skravlet de 4 siste timene![]()
Så mange på en dag tror jeg aldri jeg har klartTror jeg har 400 jeg
Skjønner denSliten i fingrene nå
Nei, blir fort lange dager! Hvordan er formen nå da?Ja, heldigvis er ikke laget for å gå hjemme..![]()
Ja de stakene er utsolgt her ogsåDe var utsolgte for lysestakene søstta mi ønsker seg (sølv og hvit kähler), så de får jeg ta til uka. Og så er sambo og jeg litt uenige i hvor mye det er vits å betale for et juletre. Jeg er allergisk, så vi må ha falskt. Så jeg synes vi liksågodt kan kjøpe et som har led lys og er kjempefint, til 4000. Han syns de er greie de som koster 400.så det fikk vi ikke kjøpt idag.
Skal si du har skravla!Hurra 3.plass på meg
Gratulerer med detHurra 3.plass på meg
Håper jeg også er detSitter nok klistret ja
Er vel 2.gangen jeg klarer detSå mange på en dag tror jeg aldri jeg har klart
Satser på de kommer inn igjen, hvis ikke får jeg finne på noe annet.Ja de stakene er utsolgt her også
Flink du har værtFra 9. til 6.plass her
Forbi Ronja også![]()
Ja ikke sant..krampe i fingreneSkal si du har skravla!![]()
Har de på bokklubbenSatser på de kommer inn igjen, hvis ikke får jeg finne på noe annet.![]()
Takk for detFlink du har vært
Wow! Skal si du har vært flink.Jeg har en liste jeg følger slavisk. Har over 50 gaver å kjøpe totalt + kalendergaver, så er fort gjort å glemme noen. Nå mangler jeg bare to da!![]()
Se der ja. Bra jobbetFra 9. til 6.plass her
Forbi Ronja også![]()
Haha, skjønner jeg godt!Ja ikke sant..krampe i fingrene