Ja hvorfor ikkeSkylder på det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hvorfor ikkeSkylder på det![]()
Tror jeg har 400 jegHar jeg også, rundt 250 stykker
Hihi. Om jeg får etsy butikk opp til da kan vi sikkert få til detDa kan du sy til meg![]()
Sitter nok klistret jaBlir spennende med andre ord
Er det, håper bare jeg får litt mer enn 4 timer i nattEr du klar for senga?
De var utsolgte for lysestakene søstta mi ønsker seg (sølv og hvit kähler), så de får jeg ta til uka. Og så er sambo og jeg litt uenige i hvor mye det er vits å betale for et juletre. Jeg er allergisk, så vi må ha falskt. Så jeg synes vi liksågodt kan kjøpe et som har led lys og er kjempefint, til 4000. Han syns de er greie de som koster 400.Fikk du handlet det du skulle?
Ah. Det forklarerJa, hun skulle det tidligere I dag
Er ikke mindre skravlete du daHihim går så lett når dere og er så skravlete![]()
Det høres egentlig litt ubehagelig . Tor jeg takker høflig neiSkal jeg slå deg i hodet med en stekepanne?
Samme her. Tar en dusjDa går jeg på badet i påvente av ny oppdatering
Hadde vært noe det jaØnsker meg veldig den
Makan... da får du bare være våkenDet høres egentlig litt ubehagelig . Tor jeg takker høflig nei
Håper formen holder seg da så jeg får spistHehe. Det skjønner jeg![]()
Bra jobbaHurra 3.plass på meg
Så koselig! Fikk med meg litt av kampen jeg og. Ikke slutten da, men det så ut som de gruste dem ganske greit?Jeg har sammen med mine søsken og tuppa lagd og pyntet pepperkakerog sett håndball kamp.
![]()
Ferdig med julegavene nå?
Yes det hadde detHadde vært noe det ja![]()
Sliten i fingrene nåBra jobba![]()