Skravletråd Blåveis

Jeg skjønner at utfordringen må starte et sted, men søndager er en typisk kosedag der vi gjerne drar på besøk og da vanker det gjerne noe ekstra godt :arghh: Og det irriterer meg, siden jeg vil ha bonusen :hilarious:
 
Du er god, men bare rettferdig at noen tar over.

Så nå alle har levert inn vekt, plusser jeg alle kiloene sammen. Og finner prosent nedgang totalt, og sender inn til lederen?

Ja, prosent for den gjengen fra det den gjengen veide sist (som ikke er det alle veide sist dersom noen er ute)
De som trekker seg før fristen slettes fra lista. De som ikke leverer innen 19 er ute, men regnes med lik vekt som uka før i totalen. Spørr om du lurer. Og send det hele på pm til krigleder MiniMe80
 
Så trist du røyk! Fortsetter du i wildcard?
Vet ikke. Vi får se.

Det er ikke en god tid for slanking for meg.
Jeg går opp til slutten av februar Så går jeg ned til oktober/november en gang og så altså opp igjen til slutten av februar
Jul etterfulgt av overtid, sammenfallende med kanaosesongen og fri tilgang på kakao på jobb.

Men jeg skal gjøre et skikkelig forsøk fra uke 9
 
I dag begynner utfordring nr. 3. Hvordan vil dere gå frem?:D
 
I dag er det Daidalos barnebursdag, såhittil i dag har jeg lagd slimkuler(som ble produksjonsfeil og slimklumper) minus sin hjernekake, laserlabyrint og slimsjø. Noe sier meg at det blir noen slitsomme timer, og mye søtt i dag. Og ja, ingen tid til utfordring.
 
I dag er det Daidalos barnebursdag, såhittil i dag har jeg lagd slimkuler(som ble produksjonsfeil og slimklumper) minus sin hjernekake, laserlabyrint og slimsjø. Noe sier meg at det blir noen slitsomme timer, og mye søtt i dag. Og ja, ingen tid til utfordring.

Ønsker deg og dine en slimete bursdag:D
 
Bedre og bedre dag for dag, har virkelig vært en gjenstridig forkjølelse dette! Men nå har jeg ork til å trille tur igjen, så når mini har våknet og spist så skal vi ut og gå litt. Syns det er morsommere å gå når han er våken, og han sover best om jeg ikke triller. :p Hundene gleder seg tror jeg, mannen går ikke like lange turer som jeg pleier å gjøre. :p
 
Ble en god tur på 70 minutter! :D GIkk ikke i så forrykende høyt tempo, men på snøføre med barnevogn og med flere bakker så ble det da bra trim.

Gleder meg til snøen forsvinner, så jeg får litt flere valgmuligheter til hvor jeg går tur.
 
Bedre og bedre dag for dag, har virkelig vært en gjenstridig forkjølelse dette! Men nå har jeg ork til å trille tur igjen, så når mini har våknet og spist så skal vi ut og gå litt. Syns det er morsommere å gå når han er våken, og han sover best om jeg ikke triller. :p Hundene gleder seg tror jeg, mannen går ikke like lange turer som jeg pleier å gjøre. :p

Det er slitsomt å være forkjølet, og det er godt du er på bedringens vei:)
 
Ble en god tur på 70 minutter! :D GIkk ikke i så forrykende høyt tempo, men på snøføre med barnevogn og med flere bakker så ble det da bra trim.

Gleder meg til snøen forsvinner, så jeg får litt flere valgmuligheter til hvor jeg går tur.

Wow:D Ble hundene glade? Var ungen våken?
 
Wow:D Ble hundene glade? Var ungen våken?

Hundene ble superglade, og mini var våken ca halve turen før han tok en liten blund. Våkna rett før vi var hjemme igjen. :)
 
Hundene ble superglade, og mini var våken ca halve turen før han tok en liten blund. Våkna rett før vi var hjemme igjen. :)

Fin tur, da:D

Jeg gikk trilletur i morges og i ettermiddag gikk vi tur med henne i bæresele.
 
Fristet med snop i dag. Men det ble det ikke noe av! :p
 
Fin tur, da:D

Jeg gikk trilletur i morges og i ettermiddag gikk vi tur med henne i bæresele.

Bæreseletur blir det mer av her når snøen minker, bruker den når vi går i skogen. :) Nå er det umulig å gå der, aaaalt for mye snø. :p

Fristet med snop i dag. Men det ble det ikke noe av! :p

Jeg snoket i skapene her på kvelden, heldigvis ingenting snop å oppdrive. :p



Minus tolv grader og litt vind, kjenner jeg er litt lei av at det er så inni hampen kaldt! Hundene var ikke tunge å be når jeg skulle hente de inn fra hagen, hun ene holdt på å løpe meg ned. Kaldt på potene visst. :hilarious: Blir ikke trilletur i dag om det ikke blir mildere, men skal prøve å komme meg ut når lille har lagt seg for kvelden. :)
 
Bæreseletur blir det mer av her når snøen minker, bruker den når vi går i skogen. :) Nå er det umulig å gå der, aaaalt for mye snø. :p



Jeg snoket i skapene her på kvelden, heldigvis ingenting snop å oppdrive. :p



Minus tolv grader og litt vind, kjenner jeg er litt lei av at det er så inni hampen kaldt! Hundene var ikke tunge å be når jeg skulle hente de inn fra hagen, hun ene holdt på å løpe meg ned. Kaldt på potene visst. :hilarious: Blir ikke trilletur i dag om det ikke blir mildere, men skal prøve å komme meg ut når lille har lagt seg for kvelden. :)

Kaldt hos dere da. Syns du var god som trosset kulden i går:D

Mildt her jeg bor. Ingen snø i dag. Skal gå en lengre trilletur i dag.

Hadde snopeposen rett foran meg. En sånn miks med vingummi. Kun Colaflaskene var igjen, og de liker jeg ikke. "Men du spiser dem jo" sier samboer. Jo, jeg gjør jo det, men det er godt-vondt, altså:p Det hjelper ikke at jeg har en uåpnet gigapose i tillegg. Begge er gjemt:D Burde hatt sånne matbur!
 
Jeg kjenner at jeg sliter VELDIG med slanking om dagen.. Jeg får "aldri" sove, når hun sover på dagen må jeg gjøre husarbeid o.l.

Kroppen nekter å være på lag. Er så flink i matveien, så jeg burde gå ned. Men neida. Ammingen er ikke på lag med meg.

Blir det oppgang denne uken óg, så er jeg ute av krigen.
 
Jeg kjenner at jeg sliter VELDIG med slanking om dagen.. Jeg får "aldri" sove, når hun sover på dagen må jeg gjøre husarbeid o.l.

Kroppen nekter å være på lag. Er så flink i matveien, så jeg burde gå ned. Men neida. Ammingen er ikke på lag med meg.

Blir det oppgang denne uken óg, så er jeg ute av krigen.

Da får du i hvertfall poeng for husarbeid:p Neida. Men dette skal jo passe inn i livsstilen til folk. Og du er bevisst på kosthold også, samtidig som du har en baby som krever sitt. Håper du fortsatt er med:)
 
Ooh, poeng for husarbeid denne uken? Det må jeg huske på ;) Jeg hadde slimbursdag på søndag så måtte rydde mye, hahaha. Men det var gøy og bursdagsbarnet fornøyd! Kakerester mandag også, men flink i går! Litt stolt siden mensen kom :) Det har gått i ett med mye trafikk, 1 syk unge, møter på jobb, ferdigstillelse av div, revisor i går som hadde 1000 spm osv. Jeg pleier å være 100% ferdig til de kommer, men rakk ikke i år, delvis fordi det var mye rot fra regnskapsfører vi brukte da jeg var i permisjon. Man forventer jo at regnskapsførere kan momskoder og hva som er oppgavepliktig :eek: Sukk! Så blir litt oppfølging i dag og i morgen, men er ikke mye som gjenstår heldigvis, så burde kunne startepå januartallene til uka.og har dårlig tid på de. Stressnivået er delvis høyt, jeg hører stadig i bakhodet stemmen til jm fra svangerskapet som sa "du må finne din indre zen", hehe. Merker at det er verre med begrenset søvn. Gud akkurat nå gleder jeg meg til minste blir større. Husker at denne alderen var utfordrene med største også, men ikke så ille.

Dette ble langt, og hadde ikke bare med krigen å gjøre, men sånn ble det. Så leste du alt så er konklusjonen at det blir få poeng fra meg denne uka.
 
Kaldt hos dere da. Syns du var god som trosset kulden i går:D

Mildt her jeg bor. Ingen snø i dag. Skal gå en lengre trilletur i dag.

Hadde snopeposen rett foran meg. En sånn miks med vingummi. Kun Colaflaskene var igjen, og de liker jeg ikke. "Men du spiser dem jo" sier samboer. Jo, jeg gjør jo det, men det er godt-vondt, altså:p Det hjelper ikke at jeg har en uåpnet gigapose i tillegg. Begge er gjemt:D Burde hatt sånne matbur!

Syns egentlig det er godt å ut og gå i kulda, så lenge jeg kan holde et greit tempo OG er frisk. :p I går kveld var det "kun" 5 kuldegrader og ingen vind, så det ble en deilig kveldstur. :D

Jeg hadde aldri i verden kunne hatt det foran meg! Jeg hadde revet posen i fillebiter og slukt det helt. :hilarious: Imponert over selvkontrollen din. :)
 
Jeg kjenner at jeg sliter VELDIG med slanking om dagen.. Jeg får "aldri" sove, når hun sover på dagen må jeg gjøre husarbeid o.l.

Kroppen nekter å være på lag. Er så flink i matveien, så jeg burde gå ned. Men neida. Ammingen er ikke på lag med meg.

Blir det oppgang denne uken óg, så er jeg ute av krigen.

Det er tøffere enn jeg hadde sett for meg å gå ned i vekt under amming. Moren min advarte meg med at det ikke var en mirakelkur, men at det kunne være SÅ tøft. Ja ...

Og om man ikke får sove i tillegg så er det jo enda verre. Får bare gjøre så godt en kan, og huske at det bare er midlertidig. Håper dog det ikke går så ille som du tror! Og alle sunne valg hjelper, i alle fall på sikt.
 
Back
Topp