Skravletråd Blåveis

Eter jo veldig dumt at vi skal miste enda flere når det allerede er noen som har trekt seg :(
 
Eter jo veldig dumt at vi skal miste enda flere når det allerede er noen som har trekt seg :(
Sånn var det sist uke også.

Men det går bra Dere som er igjen gjør en god innsats da. Og er vi ikke det dårligste laget så ryker ikke jeg, men det har jeg ikke oversikt over
 
Sånn var det sist uke også.

Men det går bra Dere som er igjen gjør en god innsats da. Og er vi ikke det dårligste laget så ryker ikke jeg, men det har jeg ikke oversikt over

Hvordan er det, er det noen grense for minimum antall personer på laget?
 
Hvordan er det, er det noen grense for minimum antall personer på laget?
Tja, nja, jo Når et lag blir vesentlig mindre enn de andre slås de sammen med noen andre.

Men vi er langt derfra enda, vi var 10 når vi startet denne uka og det var 10 og 11 på de andre lagene

Men det er vel 3 som ikke har levert vekt enda. Får sende pm
 
Tja, nja, jo Når et lag blir vesentlig mindre enn de andre slås de sammen med noen andre.

Men vi er langt derfra enda, vi var 10 når vi startet denne uka og det var 10 og 11 på de andre lagene

Men det er vel 3 som ikke har levert vekt enda. Får sende pm

Ok, greit å vite:)
 
Alle har levert vekt og jeg har levert rapport til krigleder .
 
Bedårende
Lure
Åndedrag, dype
Vektmål
Endringsprosess
Inspirasjon
Sta
:alien
 
Noen andre som orker å ta over som lagleder? summere vekta deres, regne prosent nedgang fra sist uke for de som er med , altså fratrukket de som gikk ut forrige runde og de som evt har trukket seg siste runde

Jeg kan bidra med regneark eller hjelp og forklaring, men jeg tror ikke jeg har motivasjon til å huske å purre opp vekt og være lagleder når jeg røyk ut så tidlig.
 
Noen andre som orker å ta over som lagleder? summere vekta deres, regne prosent nedgang fra sist uke for de som er med , altså fratrukket de som gikk ut forrige runde og de som evt har trukket seg siste runde

Jeg kan bidra med regneark eller hjelp og forklaring, men jeg tror ikke jeg har motivasjon til å huske å purre opp vekt og være lagleder når jeg røyk ut så tidlig.

Hei, det var dumt du røk ut:( Jeg er virkelig ikke den mest egnede her, og håper noen med litt mer kontroll kan ta det. Og noen som ikke risikerer å sovne fra det.
 
Hvis ingen andre vil, så kan jeg prøve så godt jef kan å være lagleder =) Vil ikke at laget skal forsvinne fordi vi ikke har lagleder..

Hurra, nå ble jeg glad:) Takk. Jeg syns vi er gode, jeg, og vi gjør så godt vi kan:)
 
Jeg ville ikke latt hele laget ryke pga manglende lagleder altså og fortsetter til noen tar over, men tar Junigull18 det blir det godt for meg
 
Jeg ville ikke latt hele laget ryke pga manglende lagleder altså og fortsetter til noen tar over, men tar Junigull18 det blir det godt for meg
Du er god, men bare rettferdig at noen tar over.

Så nå alle har levert inn vekt, plusser jeg alle kiloene sammen. Og finner prosent nedgang totalt, og sender inn til lederen?
 
Så bra du tar over Junigull18! :)
 
Back
Topp