Skravletråd Blåveis

Stemmer. Merker også jeg trenger mer karbo nå når jeg ammer.

Fikk du kommet deg litt ut i dag?:)

Kom meg ut en tur i dag, dro på hundetrening i en bitende kald ridehall. Forkjølelsen syns ikke det var så lurt, men akk så godt for hodet! Og så får jeg rørt meg litt da. Går og løper endel der, samt leker med hundene. :)

OG, jeg holdt meg unna snop i dag! Da er det bare en dag uten snop-poeng så langt. Flotters. :) Må huske å skrive det inn i utfordringstråden da, hjelper lite å nevne det her mtp poengsamling. :hilarious:
 
Veiedag i morgen igjen! Mistenker at det har stått stille her fortsatt, men så lenge det ikke går oppover er jeg egentlig fornøyd.

Forkjølelsen ble litt grinete av at jeg flaksa rundt ute i kulda i går, men åh så verdt det!
 
Mistenker det er opp her. Dårlig uke.

Gjort knebøy da. Gangsperre !!!

Også drukket.vann og et Pet dager grønnsaker. Ikke så mye annet av poeng
 
Mistenker det er opp her. Dårlig uke.

Gjort knebøy da. Gangsperre !!!

Også drukket.vann og et Pet dager grønnsaker. Ikke så mye annet av poeng
Dårlig uke her og. Spist en del grove rundstykker og kroppen min vil ikke ha karbo. Men hjernen vil ha det pga amming:hilarious:
 
Kom meg ut en tur i dag, dro på hundetrening i en bitende kald ridehall. Forkjølelsen syns ikke det var så lurt, men akk så godt for hodet! Og så får jeg rørt meg litt da. Går og løper endel der, samt leker med hundene. :)

OG, jeg holdt meg unna snop i dag! Da er det bare en dag uten snop-poeng så langt. Flotters. :) Må huske å skrive det inn i utfordringstråden da, hjelper lite å nevne det her mtp poengsamling. :hilarious:

Høres ut som du koser deg skikkelig med hundene. :cat:

En dag uten snop er verdt å skrive hjem om :hilarious:
 
Er vi så få igjen her?? Telte 6 stk på ukesutfordingstråden...meg som telte feil eller er vi så få?❤❤:smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Aner ikke. Tror ikke vi er flust av folk, egentlig. :bookworm:

Jeg våknet ista og ble helt dårlig fordi jeg trodde det var innen 1900 i dag (torsdag) utfordringen skulle registreres, men det var jo ikke det. Helt gåen etter tidenes trilletur :hilarious:
 
Husk veiing

Hvor mange i var etter sist runde står i resultatet. Jeg f. Eks har ikke reg poeng enda Skal gjøre det i dag

Men jeg ryker trolig denne uka, gikk opp, stygt mye. Venter "mens" (har hormonspiral så det er mest spotting) i helga men vet ikke om det er derfor eller bare ei uke full av dårlige valg.
 
Jeg hadde gått ned mye mer enn forventet. Nesten så jeg lurte på om vekta var feil! For glemte det, så hadde rukket å drikke en svæææær kopp iskaffe også. I dag med en slump vaniljesirup oppi :D det var jo trossalt fredag, hehe. Så må si meg fornøyd med ukens resultat!), selv om det ble veldig få treningspoeng. Men ihelgen blir det mye kaker og mye sitting. Eldste blir 6 påmandag, så vi har kosedag i dag, familiebursdag i morgen og barnebursdag på søndag!
 
Gikk ned 0,6 kg. Fornøyd med det mtp at jeg har ligget på gulvet sammen med baby eller i sofaen hele uka, bortsett fra onsdag. :p Til og med sovet 1-1,5 time på formiddagen, det pleier jeg sjelden å gjøre med mindre natta har vært full av oppvåkninger (ikke ofte heldigvis).

Er halvveis til belønning nå! Har satt meg opp belønningspunkter for hver 5. kg ned nemlig. :hilarious:
 
Jeg er superfornøyd med meg selv.:hilarious: Jeg ser ikke på vekten, men på dette:
- energi til å få unnagjort litt mer husarbeid og matlaging
- trilleturer som varer langt utover det nødvendige for at hun skal sove (sovner kjapt) får også utforske nærområdet enda mer, treffe på naboer enda mer osv.
- og dette til tross for svært dårlig nattesøvn! :singing:
 
Jeg trekker meg fra krigen siden jeg er blitt gravid :)
 
Jeg trekker meg fra krigen siden jeg er blitt gravid :)

Lykke til med svangerskapet, dette må være lykke-laget for alle prøvere, du er den andre av oss som trekker seg av den årsak, i uke 2!

(og Gratulerer, igjen, det har jeg vel sagt et annet sted også håper jeg)
 
Lykke til med svangerskapet, dette må være lykke-laget for alle prøvere, du er den andre av oss som trekker seg av den årsak, i uke 2!

(og Gratulerer, igjen, det har jeg vel sagt et annet sted også håper jeg)
Tusen tusen takk! Håper bare det varer denne gangen.
Det har du :)
 
Men hvis noen trekker seg, blir ikke den som har gått opp mest, reddet da?

Nei, de som trekker seg går nok utenom. Så havner vi nederst igjen så¨ryker jeg ut slik det er ut nå, ejg er mest opp av dem som har levert hittil, men mange som ikke har levert da.
 
Back
Topp