Skravletråd blå

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hemmeligfrøken, 24 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.

Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.

Deltakere på blått lag:

1. EJ
    2. her er jeg
    3. Sannheten
    4. FrøkenElfie
    5. Sogn78
    6. Rødtoppen Hissig
    7. stinefine
    8. BMC
    9. LilleGull1517

Ute av konkurransen:
    1. Gårdsdrøm
    2. Maimamma2015

Last edited: 7 Okt 2016
  2. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Heia lag blå! :D

Er det nokon her som kan vera lagleder?

3. FrøkenElfie Elsker forumet

Heia heia :D jeg er i ammetåka, så tror jeg har nok med en frist å holde meg til, så er nok ikke den beste kandidaten til lagleder :)

4. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015

Helleu!
    Jeg har ikke kapasitet til laglederoppdraget dessverre, har nok med å fo hverdagen til å gå rundt for tiden :p :p

5. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015

Presentasjon!

stinefine, 33 år, gift, 3 barn (7 år, 2,5 år og 11 mnd). Fulltidsstudent, mann som jobber turnus (mye alenetid med barna). Bor i Akershus. Favorittaktiviteten er å danse og gå turer. Ønsker bli kvitt "kosekiloene" etter 2 tette svangerskap. Har vært med på slankekrigen før og hatt god erfaring med det. =)

6. Gårdsdrøm Flørter med forumet

Kan nok heller ikke være lagleder desverre!
    Før noen reagerer på at jeg er gravid, så gjør jeg det i samråd med lege og ernæringsfysiolog altså. Mistet masse ved forrige svangerskap, men la på meg igjen da jeg slet med lett depresjon etter samlivsbrudd.
    Gleder meg til videre :D

• Liker Liker x 1
  7. Sannheten Forumet er livet

Hei dere! Flere kjente fjes i gruppa denne gangen, så gøy!
    Jeg bor også i Akershus, har to barn på straks 4 og 5 år, og kommer til å forsøke å gå ned i vekt med periodisk faste og trening :) Bruker Fitbit aktivt, så om noen flere har Fitbit hadde det vært kjempegøy å lage en egen Challenge der inne :)
    Om ingen andre har mulighet og lyst så stiller jeg som lagleder :)

• Liker Liker x 1
  8. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Det kan du gjerne for min del :D

Presentasjon: 29 år og fire barn, bonusdatter på 10, sønn på 2,5 og tvillingjenter på 16 mnd. Jobba fulltid på dagtid, ekstra jobb i heimepleien, håndballtrenar og desperat til å kvitte meg med x antall kilo :p

9. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Maimammma; 31 år og gift, sønn på straks 16 mnd. Er for tiden sykemeldt men jobber egentlig som butikksjef. Har gått ned 25 kg siden fødsel men har enda mer å gå på. Håper å komme litt på vei med slankekrigen :)

Heia lag blå!!

• Liker Liker x 1
  10. sogn78 Forumet er livet VIP

Det er jo glimrende om du vil det:)

11. sogn78 Forumet er livet VIP

Så kjekt med kjente nick her:)

Eg er 37 år, to barn, mann og bur i Bergen. Eg jobbar 100% turnus som psykiatrisk sjukepleiar:)

Eg har vore med på slankekrigen to ganger, men forrige gang gløymte eg å levere vekt tidlig:(

No har eg gått opp sidan sist, og trenger ein dytt for å komme i gang igjen:D

12. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Veldig kjekt med ein god del kjente nick :) Blir ikkje så mykje nytt :p Også får eg stadig nye mulighetar på å undre meg over kven du er :p :p

13. sogn78 Forumet er livet VIP

Ja, sant? Eg er nok altfor gammal til at du veit kven eg er uansett;)

14. FrøkenElfie Elsker forumet

Får presentere meg jeg og. 32 år og bor på Østlandet. Har to barn, på 3 år og 7mnd. Forrige krig så glemte jeg vel å levere startvekt, så det kan bare bli bedre :) trenger også å få bort noen kosekilo :)

• Liker Liker x 1
  15. FrøkenElfie Elsker forumet

Stemmer på deg :)

16. Sannheten Forumet er livet

Haha, når rekker du å spise egentlig! :D

17. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Tja, har ein del søskenbarn på din alder ;)

18. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Gløymde å sei at eg blir student no, skal ta to fag no, to fag til våren og eit til hausten igjen :D :p

19. her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Hei:) Da er jeg her og:) Fikk litt prestasjonsangst nå, men dette må jo bare bli bra.
    Jeg er 37 år, gift, 3 barn og holder til utenfor Bergen. Kiloene har kommet gradvis og nå er jeg rett og slett veldig motivert.
    Jeg har to relativt enkle tips som vistnok skal ta endel ekstra kilo. Kan sende de på melding i tilfelle noen andre grupper er her inne og sniker:)
    Jeg har lavt stoffskifte og det er mulig at kiloene sitter litt ekstra fast...:(

• Liker Liker x 2
  20. her er jeg Forumet er livet Oktoberskatter 2014

Hva skal du ta?

Del denne siden