Skravletråd blå

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.

Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på blått lag:

  1. EJ
  2. her er jeg
  3. Sannheten
  4. FrøkenElfie
  5. Sogn78
  6. Rødtoppen Hissig
  7. stinefine
  8. BMC
  9. LilleGull1517

Ute av konkurransen:
  1. Gårdsdrøm
  2. Maimamma2015
 
Last edited:
Heia lag blå! :D

Er det nokon her som kan vera lagleder?
 
Heia heia :D jeg er i ammetåka, så tror jeg har nok med en frist å holde meg til, så er nok ikke den beste kandidaten til lagleder :)
 
Helleu!
Jeg har ikke kapasitet til laglederoppdraget dessverre, har nok med å fo hverdagen til å gå rundt for tiden :p :p
 
Presentasjon!

stinefine, 33 år, gift, 3 barn (7 år, 2,5 år og 11 mnd). Fulltidsstudent, mann som jobber turnus (mye alenetid med barna). Bor i Akershus. Favorittaktiviteten er å danse og gå turer. Ønsker bli kvitt "kosekiloene" etter 2 tette svangerskap. Har vært med på slankekrigen før og hatt god erfaring med det. =)
 
Kan nok heller ikke være lagleder desverre!
Før noen reagerer på at jeg er gravid, så gjør jeg det i samråd med lege og ernæringsfysiolog altså. Mistet masse ved forrige svangerskap, men la på meg igjen da jeg slet med lett depresjon etter samlivsbrudd.
Gleder meg til videre :D
 
Hei dere! Flere kjente fjes i gruppa denne gangen, så gøy!
Jeg bor også i Akershus, har to barn på straks 4 og 5 år, og kommer til å forsøke å gå ned i vekt med periodisk faste og trening :) Bruker Fitbit aktivt, så om noen flere har Fitbit hadde det vært kjempegøy å lage en egen Challenge der inne :)
Om ingen andre har mulighet og lyst så stiller jeg som lagleder :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hei dere! Flere kjente fjes i gruppa denne gangen, så gøy!
Jeg bor også i Akershus, har to barn på straks 4 og 5 år, og kommer til å forsøke å gå ned i vekt med periodisk faste og trening :) Bruker Fitbit aktivt, så om noen flere har Fitbit hadde det vært kjempegøy å lage en egen Challenge der inne :)
Om ingen andre har mulighet og lyst så stiller jeg som lagleder :)

Det kan du gjerne for min del :D

Presentasjon: 29 år og fire barn, bonusdatter på 10, sønn på 2,5 og tvillingjenter på 16 mnd. Jobba fulltid på dagtid, ekstra jobb i heimepleien, håndballtrenar og desperat til å kvitte meg med x antall kilo :p
 
Maimammma; 31 år og gift, sønn på straks 16 mnd. Er for tiden sykemeldt men jobber egentlig som butikksjef. Har gått ned 25 kg siden fødsel men har enda mer å gå på. Håper å komme litt på vei med slankekrigen :)

Heia lag blå!!
 
Hei dere! Flere kjente fjes i gruppa denne gangen, så gøy!
Jeg bor også i Akershus, har to barn på straks 4 og 5 år, og kommer til å forsøke å gå ned i vekt med periodisk faste og trening :) Bruker Fitbit aktivt, så om noen flere har Fitbit hadde det vært kjempegøy å lage en egen Challenge der inne :)
Om ingen andre har mulighet og lyst så stiller jeg som lagleder :)

Det er jo glimrende om du vil det:)
 
Så kjekt med kjente nick her:)

Eg er 37 år, to barn, mann og bur i Bergen. Eg jobbar 100% turnus som psykiatrisk sjukepleiar:)

Eg har vore med på slankekrigen to ganger, men forrige gang gløymte eg å levere vekt tidlig:(

No har eg gått opp sidan sist, og trenger ein dytt for å komme i gang igjen:D
 
Så kjekt med kjente nick her:)

Eg er 37 år, to barn, mann og bur i Bergen. Eg jobbar 100% turnus som psykiatrisk sjukepleiar:)

Eg har vore med på slankekrigen to ganger, men forrige gang gløymte eg å levere vekt tidlig:(

No har eg gått opp sidan sist, og trenger ein dytt for å komme i gang igjen:D

Veldig kjekt med ein god del kjente nick :) Blir ikkje så mykje nytt :p Også får eg stadig nye mulighetar på å undre meg over kven du er :p :p
 
Får presentere meg jeg og. 32 år og bor på Østlandet. Har to barn, på 3 år og 7mnd. Forrige krig så glemte jeg vel å levere startvekt, så det kan bare bli bedre :) trenger også å få bort noen kosekilo :)
 
Hei dere! Flere kjente fjes i gruppa denne gangen, så gøy!
Jeg bor også i Akershus, har to barn på straks 4 og 5 år, og kommer til å forsøke å gå ned i vekt med periodisk faste og trening :) Bruker Fitbit aktivt, så om noen flere har Fitbit hadde det vært kjempegøy å lage en egen Challenge der inne :)
Om ingen andre har mulighet og lyst så stiller jeg som lagleder :)
Stemmer på deg :)
 
Det kan du gjerne for min del :D

Presentasjon: 29 år og fire barn, bonusdatter på 10, sønn på 2,5 og tvillingjenter på 16 mnd. Jobba fulltid på dagtid, ekstra jobb i heimepleien, håndballtrenar og desperat til å kvitte meg med x antall kilo :p
Haha, når rekker du å spise egentlig! :D
 
Hei:) Da er jeg her og:) Fikk litt prestasjonsangst nå, men dette må jo bare bli bra.
Jeg er 37 år, gift, 3 barn og holder til utenfor Bergen. Kiloene har kommet gradvis og nå er jeg rett og slett veldig motivert.
Jeg har to relativt enkle tips som vistnok skal ta endel ekstra kilo. Kan sende de på melding i tilfelle noen andre grupper er her inne og sniker:)
Jeg har lavt stoffskifte og det er mulig at kiloene sitter litt ekstra fast...:(
 
Back
Topp