Skravletråd blå

Tante Rød kom i går. Men greit at den kom på startvekt :p
Ja bedre at den kom nå, enn til uka :D
Min kom litt i dag, men merket ingenting på vekta. Håper det ikke synes neste uke heller :eek:
 
Bare 1 som ikke har levert nå! :)
 
Mitt mål denne uken er å gå ned 0,5 kg. Det skal jeg klare ved å ikke spise snop i ukedagene, jeg skal trene i 3 timer og ikke bruke heisen på jobb. Jeg skal og finne frem skrittelleren og prøve å gå 50 000 skritt innen neste måling.
Hva er ditt mål og hvordan skal du oppnå målet ditt?
 
Mitt mål denne uken er å gå ned 0,5 kg. Det skal jeg klare ved å ikke spise snop i ukedagene, jeg skal trene i 3 timer og ikke bruke heisen på jobb. Jeg skal og finne frem skrittelleren og prøve å gå 50 000 skritt innen neste måling.
Hva er ditt mål og hvordan skal du oppnå målet ditt?
-0,5 eller mer er målet mitt denne uken, jeg har avtalt 9 timer trening fra idag til torsdag, håper det går, bruker Fitbit og målet denne uken blir 120000 skritt med trening inkludert :) I tillegg er jeg på periodisk faste, og spiser (stort sett det jeg vil) mellom 1200-2000 :)
 
Da har jeg levert totaltvekt, Gårdsdrøm har dessverre ikke levert, håper ikke det har skjedd noe med deg Gårdsdrøm, skjønner at det er fort gjort å glemme første uka :/ Lykke til videre med svangerskap og vektnedgang :)
 
Da har jeg levert totaltvekt, Gårdsdrøm har dessverre ikke levert, håper ikke det har skjedd noe med deg Gårdsdrøm, skjønner at det er fort gjort å glemme første uka :/ Lykke til videre med svangerskap og vektnedgang :)

Kva vart totalvekta? Kanskje me kan prøva oss på eit felles mål?
Eks: vekta er pr i dag 756kg. Neste fredag skal me ha eit mål å komme under 750kg
 
-0,5 eller mer er målet mitt denne uken, jeg har avtalt 9 timer trening fra idag til torsdag, håper det går, bruker Fitbit og målet denne uken blir 120000 skritt med trening inkludert :) I tillegg er jeg på periodisk faste, og spiser (stort sett det jeg vil) mellom 1200-2000 :)
Periodisk faste skal være veldig bra. Man forbrenner kaloriene mye mer effektivt når man spiser på dagtid. Jeg spiser mellom 9-18 :)
Du er flink hvis du klarer å bevege deg så mye :)
 
Da har jeg levert totaltvekt, Gårdsdrøm har dessverre ikke levert, håper ikke det har skjedd noe med deg Gårdsdrøm, skjønner at det er fort gjort å glemme første uka :/ Lykke til videre med svangerskap og vektnedgang :)
Har det noe å si for resten av gruppen hvis en glemmer å levere? Jeg har aldri vært med på dette før:)
 
Back
Topp