Skravletråd blå

Hei:) Da er jeg her og:) Fikk litt prestasjonsangst nå, men dette må jo bare bli bra.
Jeg er 37 år, gift, 3 barn og holder til utenfor Bergen. Kiloene har kommet gradvis og nå er jeg rett og slett veldig motivert.
Jeg har to relativt enkle tips som vistnok skal ta endel ekstra kilo. Kan sende de på melding i tilfelle noen andre grupper er her inne og sniker:)
Jeg har lavt stoffskifte og det er mulig at kiloene sitter litt ekstra fast...:(
Vil gjerne ha tips eg:) Enkleste to tipsa er vel eta mindre og trena meir, men viss det hadde vore så enkelt, så hadde jo alle vore tynne:)
 
Får presentere meg jeg og. 32 år og bor på Østlandet. Har to barn, på 3 år og 7mnd. Forrige krig så glemte jeg vel å levere startvekt, så det kan bare bli bedre :) trenger også å få bort noen kosekilo :)
Er det fredag vekten skal leveres inn?
 
God morgen :) Ny dag, nye muligheter :) Ungene har sovet i natt, så her ble det 5,5 timer med sammenhengende søvn i natt:),luksus
 
Fått svar på hoftene mine i dag, og dei ser bra ut. No er eg henvist vidare til rehabilitering og håpar på ein rask prosess med å bli godkjent! :)
 
Fått svar på hoftene mine i dag, og dei ser bra ut. No er eg henvist vidare til rehabilitering og håpar på ein rask prosess med å bli godkjent! :)
Hva er det med hoftene dine?
 
Her er jeg. 29år fra Nord. Har samboer og 2 barn: en gutt på 6år og ei jente på straks 6mnd, samt ei bonusdatter på 12år (så inkludert henne, hunden og katta har vi 5barn:p) Vært med i slankekrigen to ganger tidligere. Første gang for noen år siden og andre gang i vår. I sommer har vekta stått noenlunde stille og jeg har fortsatt litt vekt som skal bort. Slitt med overvekt i mange år, men ble kvitt en del under svangerskapet og fødselen denne gang, så nå er veien relativt kort til mål, men de siste kiloene "sitter godt" :p
 
Ble det Sannheten som er lagleder på blå?
 
Sliter med dei etter begge graviditetene. Hadde veldig bekkenløsning og kan byrja å grine ved å ta på meg sko osv.
Au så vondt :( håper ting bedrer seg raskt når du får rehabilitering :)
 
Minner om å føre inn vekt idag :)
 
Back
Topp