Ja, det er ikke lettJeg håper han kan løsne litt [emoji171] Det er tøft å ha forskjellige utfordringer. Er det noen som tar initiativ ovenfor han?
Nei, ikke mange[emoji849] noen yngre jenter har jeg sett..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er ikke lettJeg håper han kan løsne litt [emoji171] Det er tøft å ha forskjellige utfordringer. Er det noen som tar initiativ ovenfor han?
Ja. 5 og 6 er greit 7 også sånn greit nok men 8-9 da synes jeg ikke det.
Så vi skal teste om niåringen vår klarer det selv på kurs (da er der ikke så mange) etterhvert så kan jeg følge noen ganger og mannen andre ganger for hun på seks tar vi greit i herregarderoben på kurs, det er stort sett bare gutter som er yngre enn henne som er der med en og annen far, mange flere (både gutter og jenter) i damegarderoben
Ta vare på deg selv duJeg ligger sikkert på plass 100000000 om dagen så lite som jeg skriver.
På fotballHvordan trening?
Så home and away herBridget Jones Baby før sovetid jaHerlig med ro
![]()
Må sjekke en jeg også, dem ser litt merkelig utSambo har kommentert en føflekk på ryggen min en god stund, fordi jeg ber han klø meg, og da ender han som regel opp på føflekken. Han vil jeg skal sjekke. Samtidig har jeg fått endel nye føflekker, så jeg tok bilde av de for å se selv. Og 3 av de er ujevne. Aldri ofret det en tanke, før han faktisk ble bekymret. Det er jo sikkert ingenting, men tror jeg skal sjekke.
Kan hende det løsner etterhvert, når de blir litt størreNei, ikke mange[emoji849] noen yngre jenter har jeg sett..
Søvnkvalitet blir ikke den samme med besøk i senga nei[emoji38]
Tuller du? Er det et triks???Stryking av klær er helt Ok... sengetøy derrimot! Det er en grunn til at vi har MAAAAAASSSE sengetøy[emoji23]
Men der hjelper når jeg slenger en neve isbiter i tørketrommelen sammen med sengetøyet. Må bare huske å ta ut sengetøyet før det krøller seg igjen[emoji85][emoji85]
Tuller du? Er det et triks???
Usj. Det var ikke så morroRekk opp hånda de som står på jobb med el-smerter og innser at da klaffer det trolig ikke denne måneden heller...
![]()
Usj. Det var ikke så morroRekk opp hånda de som står på jobb med el-smerter og innser at da klaffer det trolig ikke denne måneden heller...
![]()
Fult mulig det bare er jeg som er litt for hønemor, men nå ble jeg litt irritert på ei annen mamma.
Var og handlet og så en annen mamme med 2 barn (jeg var uten).
Når jeg går mot utgangen av sentret ser jeg gutten på knappe 3 år stå alene og veldig lei seg og ser mammaen min.
Jeg ser ut gjennom glasset gjennom 2 skyvedører og ser mammaen.
Peker og sier der er mammaen din og følger han ut.
Sier han var veldig lei seg siden mamma var borte og får tilbake at han må løre seg ar når hun sier at nå drar de så gjør de det og hun så han hele tiden..
Hallo!!!
Knappe 3 år..
Sambo har kommentert en føflekk på ryggen min en god stund, fordi jeg ber han klø meg, og da ender han som regel opp på føflekken. Han vil jeg skal sjekke. Samtidig har jeg fått endel nye føflekker, så jeg tok bilde av de for å se selv. Og 3 av de er ujevne. Aldri ofret det en tanke, før han faktisk ble bekymret. Det er jo sikkert ingenting, men tror jeg skal sjekke.
Da skal jeg teste det ut neste gang det skal trommlesJablir litt rettere da
en neve isbiter sammen med sengetøy i tørketrommelen
Bare for å ha sagt det, syns så utrolig synd på gutten din.
Kan umulig være lett for han.
Det er trist å se barn sliter med å få venner, min eldste sliter med det samme
Okey. Jeg spør fordi jeg jobber med enkelt elever på skolen og har vert borti samme tilfelle som med din sønn. Forstår. Håper det dukker opp noe som vil hjelpe han, men tanke på senere tid![]()
Ja. Men heldigvis har det løsnet litt så jeg håper og tror han skal lære å svømme i løpet av fjerde klasse
Det er ikke like lett senere nei, så jeg håper skolen klarer å få til dette.