Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med mye penger men litt slitsomt
Mannen la ned veto på gul skuffe. Samme det. Ble bra uansett. Nå er det jammen orden i alt av strikketøy![]()
Men ser ut som jeg trenger noe mer å fylle inn gitt [emoji23]![]()
Hehe! Samme som meg. Pendler Kristiansand- Grimstad hver dag, frem og tilbake. Sommer går greit, men på vinteren er det ekstremt. Og det er vinteren det er viktigst å rengjør bilenJeg også elsker hvite biler. MEN hvit bil som pendler bil frem og tilbake til jobb. 40km hver vei. Da blir den fort skittenMannen vasker bilen sin en brøkdel av ganger, forhold til hva jeg må.
Men så er det jeg som kjører lengst (og innom byen) hver dag.
Snakka med navdama forresten i dag. Som sa at jeg tok pause fra utplasseringa av jobb frem til oktober hvertfall ! Det hjalp en del på samvittigheten gitt [emoji169]
Da har jeg fått gått til lege, nevrolog og revmatalog og alle hvertfall.
Vis vedlegget 231071 Leter etter klær i denne fargen
Salg på babybanden.noÅpningsfest og mye tilbud.
Det er mamma og pappa da. Men å legge henne, i senga vår (aka roterommet som vi låser når vi har selskap) er ikke så greit å ha barnevakt til synes jeg. Mamma har dessuten pleid å ha trening tirsdag og torsdag selv
Blir nok bedre når alle er på jobb igjen av ansatteSkjønner det[emoji4]
GrønnEr den grå eller blågrønn ?[emoji2]
Det er det.Nei er jo litt klønete midt i legging[emoji15]
Vi er i gang ja [emoji28]Hehe, høres ut som babytilstanden har slått til[emoji28]
Håper det! Koselig med dåp, glad for at svigers tar seg av maten iallefall. Så blir det min oppgave å finne pynt som ikke nødvendigvis er rosa dilldall [emoji28]Det er jo koselige forberedelser[emoji173]️
Å trøste et forkjøla og tett i nesen barn som anser mamma=trygt og godt for Mamma=puppen er ikke så lett.
For første gang på evig lenge, hadde jeg meg en liten hvil på sofaen idag... det var sååååå deilig!!![]()
God morgen.
Da ble det sykt barn dag på meg i dag. Frøkna i førsteklasse får gå på skolen. Men lillemor med feber blir hjemme med meg.
God morgen
Må på apoteket når de åpner å kjøpe emlaplaster
Så på posten å hente pakker
Etter det drar vi på sykehuset
God dag alle sammen!! Igang med dagen? Hva skal dere i dag?