Skravletråd AUGUST!

Lurer nesten på om jeg skal innom der og gjøre det samme. Det er bare det at jeg har jente med økende temperatur (bare 37,8 enda) så jeg tror det holder at jeg drar på posten og henter garnet som kom på mandag.

Mannen la ned veto på gul skuffe. Samme det. Ble bra uansett. Nå er det jammen orden i alt av strikketøy :D

Men ser ut som jeg trenger noe mer å fylle inn gitt [emoji23]
8ce5b88e780baaf9764c809353543e55.jpg

Kjempe fin[emoji1]

Jeg også elsker hvite biler. MEN hvit bil som pendler bil frem og tilbake til jobb. 40km hver vei. Da blir den fort skitten :laughing002 Mannen vasker bilen sin en brøkdel av ganger, forhold til hva jeg må.
Men så er det jeg som kjører lengst (og innom byen) hver dag.
Hehe! Samme som meg. Pendler Kristiansand- Grimstad hver dag, frem og tilbake. Sommer går greit, men på vinteren er det ekstremt. Og det er vinteren det er viktigst å rengjør bilen :confused:

Snakka med navdama forresten i dag. Som sa at jeg tok pause fra utplasseringa av jobb frem til oktober hvertfall ! Det hjalp en del på samvittigheten gitt [emoji169]

Da har jeg fått gått til lege, nevrolog og revmatalog og alle hvertfall.

Så bra det løste seg[emoji2]

Det er mamma og pappa da. Men å legge henne, i senga vår (aka roterommet som vi låser når vi har selskap) er ikke så greit å ha barnevakt til synes jeg. Mamma har dessuten pleid å ha trening tirsdag og torsdag selv

Nei er jo litt klønete midt i legging[emoji15]

Nei er jo litt klønete midt i legging[emoji15]
Det er det.

Så den tirsdagen tenker jeg ar mannen legger og eldste bare må vente med korpset eller gå hjem etter sin spilling mens jeg er på foreldremøte som begynner midt i øvelsen. Gå hjem er nok lurest.

Den torsdagen må mellomste enten droppe trening eller gå med broren mens jeg eller faren drar på foreldremøte og den andre legger lille.

Så venter vi bare spent på når eldste skal ha møte da

Ble skikkelig bilsyk så nå sitter jeg på doen på sykehuset...
Godt mannen er med så han kunne bli med kb opp

God dag alle sammen!! Igang med dagen? Hva skal dere i dag?

Jeg har fri og nettopp kommet hjem fra shopping[emoji1]
Nå har jeg støvsuget 2.etasje, vannet blomster, sluppet ut katta, satt på en vaskemaskin, brettet klær, sluppet inn katta, tatt noen telefoner, kastet søppel, sluppet ut den f******** katta igjen, spist lunsj, og nå tror jeg jaggu katta vil inn igjen?![emoji15][emoji13]

Back
Topp