De har bare opp til 8 år er det velHar ikke gullkorn design noe i samme farge nesten? Kan være jeg tar feil altså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har bare opp til 8 år er det velHar ikke gullkorn design noe i samme farge nesten? Kan være jeg tar feil altså.
God morgen
Må på apoteket når de åpner å kjøpe emlaplaster
Så på posten å hente pakker
Etter det drar vi på sykehuset
Tanker må sorteresJippi, så koselig[emoji7]
Barnas favoritt her[emoji1] sammen med pannekaker selvsagt[emoji12]
God morgenGod morgen.
Da ble det sykt barn dag på meg i dag. Frøkna i førsteklasse får gå på skolen. Men lillemor med feber blir hjemme med meg.
Hehehe, stemmer detTenkte meg det måtte være noe slikt. Er sjelden bergen har fint vær, og sørlandet dårlig![]()

God bedring til minsteGod morgen.
Da ble det sykt barn dag på meg i dag. Frøkna i førsteklasse får gå på skolen. Men lillemor med feber blir hjemme med meg.
Takk gruer meg kjenner jeg seøv om det er enkelt inngrepGod morgen[emoji4]
Lykke til i dag[emoji4]
De har bare opp til 8 år er det vel
Hadde mange jeg nå litt færre ..Tanker må sorteres
Jeg har litt lite oversikt enda, tror ikke jeg har noen gaver planlagt enda.
Jepp! Jeg har også hvit bil og jeg elsker hvite biler.. meeen blir fort skitten.Veldig fint
Ulempen med hvite biler er at de blir skitten igjen på neste tur![]()

Jeg fant jeg fant plutselig tror jeg...Ja, det er vel det og. Da tror jeg ikke jeg har sett noe med den fargen.
Hva er det dere skal idag? Blodprøver på gang?God morgen
Må på apoteket når de åpner å kjøpe emlaplaster
Så på posten å hente pakker
Etter det drar vi på sykehuset
OperasjonHva er det dere skal idag? Blodprøver på gang?
God morgen.God dag alle sammen!! Igang med dagen? Hva skal dere i dag?
Akkurat som juleaftenYey
2 hentemeldinger på pakker
En pakke på vei til postkassen
Ja det var virkelig digg!! Tror nesten jeg må bli litt flinkere til å ta en hvil når jeg er veldig slitenFantastisk deilig [emoji1]
Jepp! Jeg har også hvit bil og jeg elsker hvite biler.. meeen blir fort skitten.![]()
Mannen vasker bilen sin en brøkdel av ganger, forhold til hva jeg må.He he ja omtrentAkkurat som juleaften![]()
![]()