Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte meg det måtte være noe slikt. Er sjelden bergen har fint vær, og sørlandet dårligDigg!!
Det ustabile været var i går.. idag er været nydelig her. Sol og varmt![]()

Kan ikke loveSå deilig, spar litt til jeg skal dit i slutten av september er du snill.
Bergen er utrolig vakker i strålende solskinn

Mannen la ned veto på gul skuffe. Samme det. Ble bra uansett. Nå er det jammen orden i alt av strikketøy
Men ser ut som jeg trenger noe mer å fylle inn gitt [emoji23]![]()
Veldig fintFint med ren bil![]()
Da må jeg inn å titte.Salg på babybanden.noÅpningsfest og mye tilbud.
Stilig.Mannen la ned veto på gul skuffe. Samme det. Ble bra uansett. Nå er det jammen orden i alt av strikketøy![]()
Men ser ut som jeg trenger noe mer å fylle inn gitt [emoji23]![]()
God morgen.
Da ble det sykt barn dag på meg i dag. Frøkna i førsteklasse får gå på skolen. Men lillemor med feber blir hjemme med meg.
Masse god bedring [emoji8]God morgen.
Da ble det sykt barn dag på meg i dag. Frøkna i førsteklasse får gå på skolen. Men lillemor med feber blir hjemme med meg.
Fantastisk deilig [emoji1]For første gang på evig lenge, hadde jeg meg en liten hvil på sofaen idag... det var sååååå deilig!!![]()
Takk. Neste prosjekt blir å kjøpe ny tvbenk tenker jeg [emoji23] for bombay passa liksom ikke inn med denne nå [emoji23]Så kult det ble![]()
De der skråtaka setter dessverre stopper på det meste. Ganskje kjedelig da.Stilig.
God orden.
Misunnelig på å bare ha plass til å sette opp noe sånn. Vi har sånne i hus (de gamle som heter Expedit da men de ser jo like ut) og kunne trengt en i stua til bøker, strikketøy og leker. Men her er virkelig ikke vegg til å sette opp en 2*2 rutet engang, vi har utnyttet plassen maksimalt og nok er det ikke.
Når puppene skriker etter at baby skal våkne [emoji28] mens kroppen skriker etter søvn.. kan ikke legge oss klokka 9 i dag også [emoji85] det prøvde vi i går, og jeg var absolutt ikke uthvilt da jenta våkna kl 2. Det var hun.. [emoji28]
Ser ut som ikea skjer i morgen da![]()
God bedringGod morgen.
Årets juletråd er presentert.
Bare så synd jeg ikke finner den uten at det er ullJeg og[emoji4]
Hjemme ifra trening![]()