Skravletråd AUGUST!

For første gang på evig lenge, hadde jeg meg en liten hvil på sofaen idag... det var sååååå deilig!! :happy::happy:

God morgen.

Da ble det sykt barn dag på meg i dag. Frøkna i førsteklasse får gå på skolen. Men lillemor med feber blir hjemme med meg.

Mannen la ned veto på gul skuffe. Samme det. Ble bra uansett. Nå er det jammen orden i alt av strikketøy :D

Men ser ut som jeg trenger noe mer å fylle inn gitt [emoji23]
8ce5b88e780baaf9764c809353543e55.jpg

Så kult det ble :)

Mannen la ned veto på gul skuffe. Samme det. Ble bra uansett. Nå er det jammen orden i alt av strikketøy :D

Men ser ut som jeg trenger noe mer å fylle inn gitt [emoji23]
8ce5b88e780baaf9764c809353543e55.jpg
Stilig.
God orden.

Misunnelig på å bare ha plass til å sette opp noe sånn. Vi har sånne i hus (de gamle som heter Expedit da men de ser jo like ut) og kunne trengt en i stua til bøker, strikketøy og leker. Men her er virkelig ikke vegg til å sette opp en 2*2 rutet engang, vi har utnyttet plassen maksimalt og nok er det ikke.

Stilig.
God orden.

Misunnelig på å bare ha plass til å sette opp noe sånn. Vi har sånne i hus (de gamle som heter Expedit da men de ser jo like ut) og kunne trengt en i stua til bøker, strikketøy og leker. Men her er virkelig ikke vegg til å sette opp en 2*2 rutet engang, vi har utnyttet plassen maksimalt og nok er det ikke.
De der skråtaka setter dessverre stopper på det meste. Ganskje kjedelig da.

Når puppene skriker etter at baby skal våkne [emoji28] mens kroppen skriker etter søvn.. kan ikke legge oss klokka 9 i dag også [emoji85] det prøvde vi i går, og jeg var absolutt ikke uthvilt da jenta våkna kl 2. Det var hun.. [emoji28]

Hehe, høres ut som babytilstanden har slått til[emoji28]

God morgen
Må på apoteket når de åpner å kjøpe emlaplaster
Så på posten å hente pakker

Etter det drar vi på sykehuset

Back
Topp