Skravletråd AUGUST!

Her går det bare greit [emoji4]
Minste er passert en måned, og har grodd på seg DE bollekinnene [emoji23] veldig skjønn da.
Har også blitt velsignet med nok en sovebaby (i alle fall foreløpig), så.. Går sånn sett ganske fint. [emoji106]

Alt greit der?

Høres jo strålende ut[emoji7] flott når de legger på seg og sover!

Her er alt som vanlig[emoji2] hektisk og fullt kaos[emoji28] men vi har det bra!

Gårdslivet er fantastisk[emoji1]

Ja[emoji173]️ vokst opp på gård selv. Vi bodde en liten periode i huset til mannen i boligfelt, men jeg klarte aldri å slå meg til rette. Også hadde jeg allerede en gård så elsker at vi valgte å bygge her! Mye å gjøre på en gård, men mye å elske også!

Hehe! Stemmer det, men når man vil gjøre ting ferdig utenfor huset, så er det så irriterende å ikke få gjort noe pga ustabilt vær:confused:

Jeg vet, det er pyton[emoji13]
Og hva kler vi på barna? Shorts eller regntøy?[emoji849]

Høres jo strålende ut[emoji7] flott når de legger på seg og sover!

Her er alt som vanlig[emoji2] hektisk og fullt kaos[emoji28] men vi har det bra!
Jepp. Helt perfekt! [emoji173]️ Det bare, ender opp med at vi ikke står ordentlig opp før kl 10 hver dag da. Jeg synes 6 timer blir for lite å sove, så da sover jeg til neste oppvåkning, som er halv ti - ti. (legger oss mellom 23-00 hver kveld, og hun finner gjerne ikke roen skikkelig før ca 01.. Også sover hun tre og tre timer på natta).

Godt alt er fint da! Ingenting bedre enn det! :)

Back
Topp