1 dag igjen, så drar vi til Sopot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkOi. Ikke noe alvorlig håper jeg.
Lykke til![]()
Ikke lenge igjen det1 dag igjen, så drar vi til Sopot![]()
I dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]
Vi har kyllinger også har mannen gjort om fjøset til farm ninja challenge [emoji85] treningssenter ala american ninja worrior. Jorda leier vi ut til pappa![]()
Her går det bare greit [emoji4]
Minste er passert en måned, og har grodd på seg DE bollekinnene [emoji23] veldig skjønn da.
Har også blitt velsignet med nok en sovebaby (i alle fall foreløpig), så.. Går sånn sett ganske fint. [emoji106]
Alt greit der?
Gårdslivet er fantastisk[emoji1]
Hehe! Stemmer det, men når man vil gjøre ting ferdig utenfor huset, så er det så irriterende å ikke få gjort noe pga ustabilt vær![]()
God morgen![]()
God bedring til Lillemor.
Takk for det.God bedring til minste![]()
Takk gruer meg kjenner jeg seøv om det er enkelt inngrep
Jeg fant jeg fant plutselig tror jeg...
Nope er ikke detSer den. Sikkert ikke noe ålreit uansett da barna skal i narkose.
Litt mørkere ser jeg men ser fin ut likevel
Vis vedlegget 231080
Marmar har mye fintJa, den så veldig fin ut[emoji4]
MhmDet var jo gode nyheter[emoji2]
Jepp. Helt perfekt! [emoji173]️ Det bare, ender opp med at vi ikke står ordentlig opp før kl 10 hver dag da. Jeg synes 6 timer blir for lite å sove, så da sover jeg til neste oppvåkning, som er halv ti - ti. (legger oss mellom 23-00 hver kveld, og hun finner gjerne ikke roen skikkelig før ca 01.. Også sover hun tre og tre timer på natta).Høres jo strålende ut[emoji7] flott når de legger på seg og sover!
Her er alt som vanlig[emoji2] hektisk og fullt kaos[emoji28] men vi har det bra!
Huff sann. Vert igjennom litt av hvert den gutten din da.Takk
Neida lett operasjon men aldri gøy når barnet skal i narkose uansett å dette er 7 gangen![]()