Skravletråd AUGUST!

Jeg orker ikke å bla i dag [emoji85] Men god kveld. Eller god natt for de fleste antagelig. I dag fikk jeg brev fra Riksen. De har vurdert henvisningen, og jeg har fått time til nevrokirurgisk poliklinikk. Det er nok samtale til å begynne med, men anser det som positivt, de har ikke avvist noe.

Det var jo gode nyheter[emoji2]

Skulle egentlig ut å gå tur med venninne og hilse på lille babyen hennes, og sjekke ut nyåpnet cafe/butikk..... meeeeeen, jeg er kvalm. Igjen. Og trøtt! Ikm på søndag. Så nå håper jeg virkelig det blir valuta for plagsomhetene[emoji23][emoji23][emoji23]

Satser på at det er en god grunn til plagene[emoji2] veldig spennende!

Det er håp ja. Det er vedtatt utlysning av total-anbud og det har vært et møte med de frivillige aktørene som bruket skolen og gymsalen for å høre om deres tanker og behov (mannen var der for idrettslaget, fotballen bruker det litt om vinteren, håndballen er jo meget interessert i ny hall. Stor hall med tribune) og korpset var egentlig mer interessert i et musikkrom som de kunne ha øvelse i istedet for gymsalen, da frigjøre tid i hall i bytte mot at skolen har musikkrom.

Så bra de involverer alle rundt![emoji2] håper deres ønsker blir oppfylt og at dere får en super skole!

God dag alle sammen!! Igang med dagen? Hva skal dere i dag?

Ikke så mye feber i dag, enda i alle fall. Bare 37,5 men det blir oftest feber i løpet av dagen av slikt. Litt varm, litt trøtt, litt kosete. Best hjemme

Ikke så mye feber i dag, enda i alle fall. Bare 37,5 men det blir oftest feber i løpet av dagen av slikt. Litt varm, litt trøtt, litt kosete. Best hjemme

Back
Topp