>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig godt ♡Så deilig med litt kjærestetid[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig godt ♡Så deilig med litt kjærestetid[emoji7]
Tusen takk!Gratulerer så mye med jenta!![emoji173]️[emoji173]️
Åhh flink![]()
Bekkenet hyler. Men veggen er nå ferdig malt rosa[emoji16][emoji16][emoji16]
God lørdag. Hatt en fin dag så langt ? God og lang frokost her. Videre tur på toys r us. KjektVis vedlegget 230200god helg!
Åh så gøy da.![]()
Hva har du shoppa? [emoji1] Kos dereShoppet litt. Nå er det film og snop![]()
Lørdagskveld
Pizza og deretter film og lørdagsgodt og legging av lillemor etterhvert.
Halvveis i pizzaen ringer det på døra. To ganger og begge ungene er enige om at da er det nabojenta.
Men nei. Det var kompisen til eldstemann. Som tok et pizzastykke med oss og nå ser han film med ossheldigvis hadde ungene valgt Snop som et lett å dele, smågodt og potetgull. Vanskeligere om det var hver sin klubbe. Hver sitt kinderegg og sånn som de av og til gjør. (men vi har somregel backup-snop o huset så det er mulig å ordne da)
Store unger, og da er ikke familien førsteprioritet selv en lørdagskveld lenger ;-)
Men én ting står fast. Lillemor skal uansett snart legges, ;-)
Åhh flink![]()
Åh så gøy da.Beina høyt og slapp av nå ! Vært flink !
Det kan du tryggt gjøre syns jegJa nå føler jeg vi kan slappe av[emoji1360] har noen bilder jeg skulle ha kopiert. Men spørs om jeg må gjøre det i morgen istede[emoji6]
Kjekt å være ferdig. Så fort da! Brukte 2-3 dager vi. Var strukturtapet og et slags panel så mye jobb å få dekkende maling da, og tørketid før strøk to.![]()
Shoppet hva?Shoppet litt. Nå er det film og snop![]()
Lørdagskvelden har vært vår familiekveldSnill dere er som deler lørdagskosen dereser nok ikke alle som koser seg like mye på lørdager.
Her er det litt amputert lørdagskveld. Jentungen har vert hos broren min. Og guttungen har besøk. Men snart setter vi oss nok samlet ned før leggingen starter![]()
Mi var vel fem når vi malte rom til henne. Og fikk ikke delta neiSkal innrømme at jeg måtte telle til 10 noen ganger[emoji23] minn meg på å ikke start på maleprosjekt inne med en 4 åring[emoji23] men har aldri vert med på mer engasjert jente[emoji1360][emoji1360]
Neste spmVis vedlegget 230229 Vinterdress og så søt bak daVis vedlegget 230230Vis vedlegget 230231 og jakke til han. Ull og bambusklær
TakkNydelig lita jente du har[emoji16] ble det noe shopping på toys ur us?