Skravletråd AUGUST!

Lørdagskveld

Pizza og deretter film og lørdagsgodt og legging av lillemor etterhvert.

Halvveis i pizzaen ringer det på døra. To ganger og begge ungene er enige om at da er det nabojenta.

Men nei. Det var kompisen til eldstemann. Som tok et pizzastykke med oss og nå ser han film med oss :-) heldigvis hadde ungene valgt Snop som et lett å dele, smågodt og potetgull. Vanskeligere om det var hver sin klubbe. Hver sitt kinderegg og sånn som de av og til gjør. (men vi har somregel backup-snop o huset så det er mulig å ordne da)

Store unger, og da er ikke familien førsteprioritet selv en lørdagskveld lenger ;-)

Men én ting står fast. Lillemor skal uansett snart legges, ;-)

Lørdagskveld

Pizza og deretter film og lørdagsgodt og legging av lillemor etterhvert.

Halvveis i pizzaen ringer det på døra. To ganger og begge ungene er enige om at da er det nabojenta.

Men nei. Det var kompisen til eldstemann. Som tok et pizzastykke med oss og nå ser han film med oss :-) heldigvis hadde ungene valgt Snop som et lett å dele, smågodt og potetgull. Vanskeligere om det var hver sin klubbe. Hver sitt kinderegg og sånn som de av og til gjør. (men vi har somregel backup-snop o huset så det er mulig å ordne da)

Store unger, og da er ikke familien førsteprioritet selv en lørdagskveld lenger ;-)

Men én ting står fast. Lillemor skal uansett snart legges, ;-)

Snill dere er som deler lørdagskosen deres:) er nok ikke alle som koser seg like mye på lørdager.

Her er det litt amputert lørdagskveld. Jentungen har vert hos broren min. Og guttungen har besøk. Men snart setter vi oss nok samlet ned før leggingen starter:)

29aafc91c6ab41412b9ac26ceca0c3ea.jpg

Bekkenet hyler. Men veggen er nå ferdig malt rosa[emoji16][emoji16][emoji16]
Kjekt å være ferdig. Så fort da! Brukte 2-3 dager vi. Var strukturtapet og et slags panel så mye jobb å få dekkende maling da, og tørketid før strøk to.

Snill dere er som deler lørdagskosen deres:) er nok ikke alle som koser seg like mye på lørdager.

Her er det litt amputert lørdagskveld. Jentungen har vert hos broren min. Og guttungen har besøk. Men snart setter vi oss nok samlet ned før leggingen starter:)
Lørdagskvelden har vært vår familiekveld

Fortsatt vil vi ha ungene hjem da. Men godtar heller å ha besøk

Skal innrømme at jeg måtte telle til 10 noen ganger[emoji23] minn meg på å ikke start på maleprosjekt inne med en 4 åring[emoji23] men har aldri vert med på mer engasjert jente[emoji1360][emoji1360]
Mi var vel fem når vi malte rom til henne. Og fikk ikke delta nei

Back
Topp