Noen ganger får man backflach av minner som skulle bare være anderledes enn det de ble.
Ikke fordi noen gjorde noe galt, men fordi de ikke tenkte..
Er trist i kveld![]()
Sender deg en varm klem[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger får man backflach av minner som skulle bare være anderledes enn det de ble.
Er trist i kveld![]()
God morgen alle sammen
Så deilig
Tenker sånn på.mirell og de
Hehe..Straks til frisør for å klippe 3 gutter[emoji2]
Aner en lunsj på McDonalds også[emoji12]
Nope * ler i natt var han våken 5 ganger ( jingsa muligheten min) * flirer *Satse på at det blir en standard[emoji1]
Hvilken ble det?Maling innkjøpt[emoji1360] fargen hun valgte ut er rettogslett dritkul[emoji16] gleder meg til å male i morgen[emoji4][emoji4]
God helgGod lørdag. Hatt en fin dag så langt ? God og lang frokost her. Videre tur på toys r us. KjektVis vedlegget 230200god helg!

Hehe..
Blir fort slik.
Har skal vi til å pakke.
Ungene skal til mamma, så skal mannen og jeg shoppe litt på Norwegian Outleet.
Etter det kjører vi til et fjord- og spahotell og sjekker inn.
Slapper av der noen timer før vi drar på fest og kommer tilbake sent på kvelden.
Middag hos mamma i morgen
Nope * ler i natt var han våken 5 ganger ( jingsa muligheten min) * flirer *
God morgen. I natt sov eldste hos ei venninne og er enda der.
Min lillesøster ville ha filmkveld. Med minste der på gjesterommet. Så hu sov over der. Vi så to skrekkfilmer også kjørte jeg hjem.
Så jeg og mannen våkna til ett tomt hus uten barn. Det var deilig. Utnytte det litt.
Nå er frokost spist. Criminal Minds på tv.
Armkrok kos ♡
Aner ikke når barna kommer hjem. Men hu ene sykler hjem og andre blir kjørt hjem. Herlig ♡♡
God lørdag. Hatt en fin dag så langt ? God og lang frokost her. Videre tur på toys r us. KjektVis vedlegget 230200god helg!
Klem til deg [emoji173]Noen ganger får man backflach av minner som skulle bare være anderledes enn det de ble.
Er trist i kveld![]()
Tenker på de jeg å, skulle innom å se om hun hadde skrevet noe [emoji173]Tenker sånn på.mirell og de
Så søt [emoji7]God lørdag. Hatt en fin dag så langt ? God og lang frokost her. Videre tur på toys r us. KjektVis vedlegget 230200god helg!
Vi er nok mange som gjør detTenker på de jeg å, skulle innom å se om hun hadde skrevet noe [emoji173]
JaBlæ, så kjipt[emoji13]
Men han har ihvertfall vist at han kan![emoji12]