Noen her som sliter med mageknip?! Vet ikke om det er noe jeg har spist elr pga graviditeten[emoji26]
Tåler ikke mat etter jeg ble gravid. Blir super oppblåst, og det gir mageknip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som sliter med mageknip?! Vet ikke om det er noe jeg har spist elr pga graviditeten[emoji26]
Hvilken farge?[emoji2]
Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.
Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
Tåler ikke mat etter jeg ble gravid. Blir super oppblåst, og det gir mageknip![]()
Tusen takk [emoji4]Hurra. Gratulerer så mye[emoji16]
Tusen takk [emoji4]Gratulerer så utrolig mye![]()
Tusen takk [emoji4]Gratulerer!
Tusen takk [emoji4]Hurra [emoji173] Gratulerer [emoji173][emoji173]
Tusen takk [emoji4]Gratulerer så mye
Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.
Jobb i helga?
Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
2 dag på rad * krysser fingrene*
Råååååååsa[emoji6]
Så deiligNei har fri[emoji2]
Klem.til degNoen ganger får man backflach av minner som skulle bare være anderledes enn det de ble.
Ikke fordi noen gjorde noe galt, men fordi de ikke tenkte..
Er trist i kveld![]()