• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd AUGUST!

Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.

Krev at de tar en sjekk. Men godt at du fikk det litt bedre ifra hodepinen. De burde operert deg straks så du slipper å gå slik som dette noe lenger.

Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]

Hurra. Gratulerer så mye[emoji16]

Tåler ikke mat etter jeg ble gravid. Blir super oppblåst, og det gir mageknip:(

Det er utrolig kjipt [emoji17] har aldri hatt halsbrann før nå. Utrolig ubehagelig og vondt spesielt når jeg har glemt å kjøpe melk [emoji30] da det er det eneste som hjelper

Noen ganger får man backflach av minner som skulle bare være anderledes enn det de ble.
Ikke fordi noen gjorde noe galt, men fordi de ikke tenkte..

Er trist i kveld :(

Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.

Huff[emoji20] høres vondt ut!
Håper hodet holder seg bra framover[emoji4]

Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]

Gratulerer så mye med jenta!![emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp