Skravletråd AUGUST!

Blir tøffe dager. Men for ett nettverk av fantastiske mennesker vi har rundt oss. De som jobber her på BAMS3 er helt fantastiske. Å vi har møtt noen fantastiske mennesker med kreftsyke barn. Å det er utrolig godt å snakke med noen i samme situasjon.

Herlig å ha slike mennesker rundt seg[emoji173]️ så føler man seg ikke så alene!
Tenker på dere!

God bedring til deg[emoji4] du har kanskje kommet hjem nå?
Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.

Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.
Nyt. Håper du snart får mange gode dager :-)

Blir tøffe dager. Men for ett nettverk av fantastiske mennesker vi har rundt oss. De som jobber her på BAMS3 er helt fantastiske. Å vi har møtt noen fantastiske mennesker med kreftsyke barn. Å det er utrolig godt å snakke med noen i samme situasjon.
Så bra dere har mye godt mennesker rundt dere! [emoji173]

Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]

Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
Gratulerer så mye

Hurra [emoji173] Gratulerer [emoji173][emoji173]

Gratulerer!

Gratulerer så utrolig mye :)

Hvilken farge (om ikke navn så liksom hvilken farge type rød, grønn, gul, blå, lilla liksom) og hva skal du male?

Hmmm. Den er litt sånn skrikende rosa med et hint av pittelitt orange. Fargen var nydelig[emoji16] skal bale gjesterommet. Som hun forhåpentligvis forelsker seg i etter jeg har "pynta" det litt. Slik at hun flytter ned til storebror[emoji6][emoji6]
Er det ikke en god plan?[emoji23]

Back
Topp