Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir tøffe dager. Men for ett nettverk av fantastiske mennesker vi har rundt oss. De som jobber her på BAMS3 er helt fantastiske. Å vi har møtt noen fantastiske mennesker med kreftsyke barn. Å det er utrolig godt å snakke med noen i samme situasjon.
Noen her som sliter med mageknip?! Vet ikke om det er noe jeg har spist elr pga graviditeten[emoji26]
Hatt en fin dag?
Snart fremme
Blir tidlig senga kjenner jeg
Nyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.God bedring til deg[emoji4] du har kanskje kommet hjem nå?
Nyt. Håper du snart får mange gode dagerNyter at de har senket trykket i hodet for noen dager. Jeg er på sykehuset enda, men tror jeg skal hjem i morgen [emoji4] Jeg vet ikke om de skal sjekke ryggen/beina etter de bommet ganske massivt med den ene nåla.
God bedring til deg[emoji4]
Takk for derHa en flott feiring i morgen[emoji2]
Jobb i helga?Helt grei[emoji2] vært på jobb..
Så bra dere har mye godt mennesker rundt dere! [emoji173]Blir tøffe dager. Men for ett nettverk av fantastiske mennesker vi har rundt oss. De som jobber her på BAMS3 er helt fantastiske. Å vi har møtt noen fantastiske mennesker med kreftsyke barn. Å det er utrolig godt å snakke med noen i samme situasjon.
Stas [emoji2]På ferga på bei til mamma
Bursdsgsfeiring for kb i morgen
Jupp juppStas [emoji2]
Gratulerer så myeBaby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
Hurra [emoji173] Gratulerer [emoji173][emoji173]Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
Gratulerer!Baby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
Gratulerer så utrolig myeBaby ble født i dag kl 16.39 [emoji173] vi er verdens lykkeligste og hun er verdens fineste. Sånn helt objektivt sett.. nå er det snart ett døgn siden vi kjørte inn til føden, så jeg får gjøre som resten av familien og få meg litt søvn [emoji173]
2 dag på rad * krysser fingrene*Oi, det er jo strålende!![emoji1][emoji1]
Hvilken farge (om ikke navn så liksom hvilken farge type rød, grønn, gul, blå, lilla liksom) og hva skal du male?