Skravletråd AUGUST!

Ut fra tallene til Sara så har vi 2.119 innlegg.
Det vil si vi mangler 3.881 på 6.000

Jeg har vært hos jordmor i dag og baby trives veldig godt i magehula [emoji173] viser ingen tegn på å komme ut enda, da. Hadde vært morsomt om hun kom på torsdag - da har jeg bursdag [emoji4] og jeg ble født på bursdagen til min morfar, så 3.august hadde vært en fin dag for fødsel [emoji1360]

Det hadde vært en flott dag å bli født på[emoji173]️
Krysser fingre!

Tjolahopp! Sniktitt innom for å ønske dere en happy happy august! Velkommen tilbake fra ferie!
Vinnere av topp 100 juli er trukket! Gratulerer! Lykke til med utfordringen nå, håper dere klarer det :)

Tjolahopp! Sniktitt innom for å ønske dere en happy happy august! Velkommen tilbake fra ferie!
Vinnere av topp 100 juli er trukket! Gratulerer! Lykke til med utfordringen nå, håper dere klarer det :)
August[emoji7] gratulerer til alle vinnerne :)

Middag i dag da? Her blir det fiskeboller med potet og gulrot om ca 5 10 min :)

Etter fire timer gikk jeg hjem.

Fortsatt uten lisens til Office. Kan bla ikke sende mail da.

Men pc'n ellers virket i det minste :-)

I morgen satser jeg på å jobbe :-)

Krysser fingre for en bedre dag i morgen[emoji2]

Ang middag. Tidene forandrer seg.

Da jeg begynte i jobb etter permisjon med eldste fikk jeg fotbad i gave av mannen. For selvpleie og hvile.

I dag. Jobb for første gang etter perm med yngste
Laks til middag. Jeg brekker meg av laks...
(men jeg sa det var greit, gitt mye tilbehør og mye drikke. Mannen fikk brev om høyt kolesterol og skal spise fisk til middag helst 4 ganger i uka (var det 3-4 eller 4-5? Det var mye i alle fall!)

Gulp....[emoji15] du har min dypeste medfølelse!

Fins mye annen fisk enn laks, brekker meg av den jeg også
Her elsker barna sei, så går mye i det
Ja. Men helst skal han spise "fet fisk" og jeg liker egentlig bare stekt torsk... Så vi må ha litt av hvert og variere. Nå hadde han stekt fiskekaker til i tillegg som valgfritt ekstra i tillegg til at alle skulle spise laks ;-)

Så det gikk da ned

Middag i dag da? Her blir det fiskeboller med potet og gulrot om ca 5 10 min :)
Har spist ovnsstekt laksefilet med potet&gulrotmos, og fiskekaker til for den som ville. ;-)

Genseren ren og pen og nå under tørk. Tråder festa og alt så å si klart. I morgen sette på en knapp da med håndlaget på. Har for første gang laga den høyere bak i nakken enn fremme. Leste sikkert den delen 20 ganger før jeg forsto den [emoji14] Men nå er den klar :D
75caa4240e41262ff23a835379b7e1fb.jpg

Back
Topp