God kveld ronjaGod dag Kengu[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld ronjaGod dag Kengu[emoji1]
Det skjønner jeg. Så du vurderte som gave ? Hadde blitt gave her også den.Jotakk.
Usikker på hva jeg skal gjøre med den
Det blir detSå gøy)
Å nå er jeg tante igjenÅåh, så spennende!![emoji7]
Jo men en dom gleder seg til bursdagLiker du ikke sommer?[emoji4]
Tviler i grunn ikkeTakk, det gjør jeg[emoji1]
Vært ute og fartet det meste av dagenVaske huset og rydde littskal på kafé med en venninne også, så det blir hyggelig! Hva med deg?
![]()
Vurderes sterkt som gave ja.Det skjønner jeg. Så du vurderte som gave ? Hadde blitt gave her også den.![]()
Noen kjente som venter baby?Vurderes sterkt som gave ja.
Dyrt å kjøpe to til. Og finne plass til dem, vi har ikke mye rette vegger i stua, og se prioriteres i så fall til skap (skråtak...)
Det er det som er utfordrende. Nei. Men kanskje snart. Håper jeg.Noen kjente som venter baby?![]()
Skjønner. Min søster venter i des så hadde gitt til deDet er det som er utfordrende. Nei. Men kanskje snart. Håper jeg.
Kos degDa stikker jeg på middags datesnakkes senere
Endret reiserute men har kost ossKos dere på tur[emoji1]
Oj lite skravlingUt fra tallene til Sara så har vi 2.119 innlegg.
Det vil si vi mangler 3.881 på 6.000
Pølselapskaus herMiddag i dag da? Her blir det fiskeboller med potet og gulrot om ca 5 10 min![]()
Tjolahopp! Sniktitt innom for å ønske dere en happy happy august! Velkommen tilbake fra ferie!
Vinnere av topp 100 juli er trukket! Gratulerer! Lykke til med utfordringen nå, håper dere klarer det![]()
Middag i dag da? Her blir det fiskeboller med potet og gulrot om ca 5 10 min![]()
Ja. Og det til å være den første!Oj lite skravling