>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så fineJepp[emoji1]
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fineJepp[emoji1]
![]()
![]()
Uuh. Hørtes godt ut. Elsker laks [emoji7]Har spist ovnsstekt laksefilet med potet&gulrotmos, og fiskekaker til for den som ville. ;-)
Kjempeflott!!Genseren ren og pen og nå under tørk. Tråder festa og alt så å si klart. I morgen sette på en knapp da med håndlaget på. Har for første gang laga den høyere bak i nakken enn fremme. Leste sikkert den delen 20 ganger før jeg forsto den [emoji14] Men nå er den klar![]()
![]()
TakkKjempeflott!!
Veldig. Skummelt.August allerede. Tiden går fort.
Snart jul!Veldig. Skummelt.
Slitsomt...Veldig. Skummelt.
Mhm. Jeg skulle helst sett meg operert før jul, men begynner vel å spøke for det...Snart jul!
Ut fra tallene til Sara så har vi 2.119 innlegg.
Det vil si vi mangler 3.881 på 6.000
Du gjorde det verre [emoji23]Snart jul!
Mulig noen skravla mellom midtnatt og 2 men så er jo ikke Tamara sin klokke i synk med vår uansett...Det var jo endel igjen....[emoji849]
Det burde jo la seg gjøre daMhm. Jeg skulle helst sett meg operert før jul, men begynner vel å spøke for det...
Åh gøy da. Hvilken butikk til deg selvNy skolesekk til eldste, bokbind, bukser og gensere til gutta, kjole og topp til meg selv, shorts til mannen[emoji1]
Gratiss med premieMulig noen skravla mellom midtnatt og 2 men så er jo ikke Tamara sin klokke i synk med vår uansett...
Men ja. En del igjen
Digg jaBlir nok Egon kjenner jeg hun rett. Men er helt greit det. Har god mat de.
Og det aller viktigste. Jeg slipper å lage den, OG å rydde opp![]()
![]()
Det er jegDa skjønner jeg du venter spent.
Kanskje du allerede er tante![]()
Jeg hqr kjøpt halvpartenKjøpte første julegaven i går![]()
![]()
Grattis med premieGod morgen.
To barn levert på sfo.
Deretter ble innesko levert på sfo ;-)
Så dro jeg i bhg med yngste er par timer og nå er jeg på jobb. Vært her en time, men det tekniske er ikke helt på lag så jeg restarter pc for andre gang mens jeg venter på at it skal få gitt meg lisens til Office...
Jaja