Menstermin 3.august og UL-termin 6.august [emoji1360]Det hadde jo vært fantastisk gøy om du fødte den dagen. Når er termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menstermin 3.august og UL-termin 6.august [emoji1360]Det hadde jo vært fantastisk gøy om du fødte den dagen. Når er termin?
Veldig spennende tid ja [emoji1360]Spennende!
BraHelt enig med deg[emoji1]
Hehe! Jeg er også slik at jeg skulle hatt gjort ting fort! Men ikke alltid det lar seg gjøreJaaaaaaa helst nå) vel ok lovet gubben å prøve å vente til den 9 aug [emoji14] men for min del helst i kveld
![]()
Kos deg masse på shopping [emoji322]
Fikk du kjøpt noe fint til deg selv også?Takk, det gjorde jeg[emoji1]
Åhh hva shoppes ?
Da stikker jeg på middags datesnakkes senere
Hei på dere. Lenge siden jeg har hatt tid til å være her nå. Skjer der noe gøy?
Etter fire timer gikk jeg hjem.Litt oppstartsvansker er vel vanlig[emoji12]
De første dagene på jobb etter ferie er tunge altså[emoji85][emoji85]
Da har jeg også bursdag,Jeg har vært hos jordmor i dag og baby trives veldig godt i magehula [emoji173] viser ingen tegn på å komme ut enda, da. Hadde vært morsomt om hun kom på torsdag - da har jeg bursdag [emoji4] og jeg ble født på bursdagen til min morfar, så 3.august hadde vært en fin dag for fødsel [emoji1360]
Hvordan ligger vi an med utfordringen i dag?
Aner ikke, har vært på jobb og kom hjem til ei mammasyk jente (med puppe-lengsel) så jeg koser og ammer.Hvordan ligger vi an med utfordringen i dag?
Sant det. En plass må den gå.Et sted må de jo sette grensen, så at alle barna på samme trinn er født i samme år er ikke så dumt.
Vil alltid være noen barn som er eldst, og noen som er yngst uavhengig av hvor de setter denne grensen
De første dagene etter å ha vært borte i 20 mnd...De første dagene på jobb etter ferie er tunge altså[emoji85][emoji85]
Jobb...Hei på dere. Lenge siden jeg har hatt tid til å være her nå. Skjer der noe gøy?
Fins mye annen fisk enn laks, brekker meg av den jeg ogsåAng middag. Tidene forandrer seg.
Da jeg begynte i jobb etter permisjon med eldste fikk jeg fotbad i gave av mannen. For selvpleie og hvile.
I dag. Jobb for første gang etter perm med yngste
Laks til middag. Jeg brekker meg av laks...
(men jeg sa det var greit, gitt mye tilbehør og mye drikke. Mannen fikk brev om høyt kolesterol og skal spise fisk til middag helst 4 ganger i uka (var det 3-4 eller 4-5? Det var mye i alle fall!)
Javel.....Jobb...