Det har jegGod kveld[emoji1] har du det fint?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jegGod kveld[emoji1] har du det fint?
God dag, håper dere har en god start på august damer [emoji4]
Her begynte jeg å jobbe litt mer i juli samt mye besøk og ting som har skjedd [emoji4] håper dere har hatt det fint [emoji4]
Fins mye annen fisk enn laks, brekker meg av den jeg også
Her elsker barna sei, så går mye i det
Hadde vi i går og forgår. Laga så masse så jeg slapp middagslaging i går. SnadderPølselapskaus her
Nam !Her ble det hamburger idag[emoji2]
Tusen takkSå fin[emoji2] flink du er!
Ingenting som er bedre enn detTakk, likte de godt[emoji2]
Litt. Er så mye gøy ! [emoji7][emoji7]Skikkelig bitt av basillen du![emoji1]
Så gøy daGod kveld. Hjemme fra en koselig ettermiddag. Ble en joha boddy, og 2 topper til meg.
Hei Shadow. Håper du har det fint ogGod dag, håper dere har en god start på august damer [emoji4]
Her begynte jeg å jobbe litt mer i juli samt mye besøk og ting som har skjedd [emoji4] håper dere har hatt det fint [emoji4]
Gratulerer [emoji173]Å nå er jeg tante igjen
Lærer han noe av det da? Annet enn at ferge er kjekt ;-)Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.
Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.
Snakka med ei i samme situasjon. Hun hørte ingenting, før hun plutselig ble ringt opp, lagt inn og operert x 2 etter 3 måneder. Så kanskje.Det burde jo la seg gjøre da
Lærer han noe av det da? Annet enn at ferge er kjekt ;-)Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.
Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.
Håper strengt tatt at du hører noe snart også da.Snakka med ei i samme situasjon. Hun hørte ingenting, før hun plutselig ble ringt opp, lagt inn og operert x 2 etter 3 måneder. Så kanskje.
Han får ta med regntøy nestegang [emoji85][emoji85]Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.