Skravletråd AUGUST!

God dag, håper dere har en god start på august damer [emoji4]

Her begynte jeg å jobbe litt mer i juli samt mye besøk og ting som har skjedd [emoji4] håper dere har hatt det fint [emoji4]

Koselig at du titter innom her[emoji7]
Kos dere masse på tur snart!

Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.

Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.

Alle vennene våre/ hele snapchat er på Robbie Williams-konsert i Granåsen.
Hva bruker vi kvelden på, spør du? Skriver husholdningsbudsjett og lurer på hvor i alle dager det blir av alle pengene våre. Har iallefall råd til å bytte bil [emoji28].. og skulle vel klart å spare minst 7500 kr i måneden. [emoji28]

Neste post på programmet blir å skrive månedsbudsjett, og planlegge sunnere mat framover [emoji1362] men det blir i morgen eller en annen dag!

God dag, håper dere har en god start på august damer [emoji4]

Her begynte jeg å jobbe litt mer i juli samt mye besøk og ting som har skjedd [emoji4] håper dere har hatt det fint [emoji4]
Hei Shadow. Håper du har det fint og :)

Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.

Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.
Lærer han noe av det da? Annet enn at ferge er kjekt ;-)

Lærer han noe av det da? Annet enn at ferge er kjekt ;-)

I dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..

Snakka med ei i samme situasjon. Hun hørte ingenting, før hun plutselig ble ringt opp, lagt inn og operert x 2 etter 3 måneder. Så kanskje.
Håper strengt tatt at du hører noe snart også da.

Minner meg på at vi har rett på time til ul av hjertet på mellomste innen seks mnd fra...en gang i mars? September da. Så bør vel snart komme brev med time.

Han får ta med regntøy nestegang [emoji85][emoji85]

Back
Topp