Kjøpte første julegaven i gårOg bare 4 måneder og 23 dager igjen til jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte første julegaven i gårOg bare 4 måneder og 23 dager igjen til jul![]()
Da skal jeg se hva jeg har, var en del jenteklær i de posene jeg hentet frem til U sist, må bare huske hvor jeg la demOkei send meg adr på pm.denne er 24mnd i RL ,passer sikkert fint nå. Lyseblå med v hals. Liten gul RL logo. Frøkna bruker mest 86. Noen tights i 80
![]()
Pleier å være rundt halvveis på denne tiden av året, men i år har jeg ikke begynt endaKjøpte første julegaven i går![]()
![]()
Okei. Gøy.Da skal jeg se hva jeg har, var en del jenteklær i de posene jeg hentet frem til U sist, må bare huske hvor jeg la dem
Oi, da er du enda tidligere enn meg da.Pleier å være rundt halvveis på denne tiden av året, men i år har jeg ikke begynt enda
Begynte tidlig det året jeg var gravid med frøkna siden jeg ikke hadde lyst til å desperat jakte på julegaver når jeg var høygravid.Oi, da er du enda tidligere enn meg da.
I år har jeg faktisk litt bedre tid siden jeg kommer til å være i permisjon før jul. Men kjenner jeg meg rett starter jeg nok for fullt når vi drar til Sopot om noen uker![]()
25 desember. Så jeg har et stykke igjen...
Skjønner godt du er lei nå i innspurten. Barn i fra før?
Og bare 4 måneder og 23 dager igjen til jul![]()
Kan bli en veldig slitsom jul..25 desember, blir en fin julegave det [emoji7]
Nei det blir min første så er veldig spent på å møte den som bor inni meg [emoji85]
Tenkte akkurat det samme når jeg skrev det...Oi
Det er ikke lenge til.. må begynne å planlegge listerhater å være ute i sisteliten
Når dere snakker om klær så må jeg finne energi til å komme meg på loftet å finne ut av hva tøy jeg har igjen etter ungene.
Misstenker at jeg har solgt det mesteMen må ha kontroll over hva jeg må handle inn.
Tenkte akkurat det samme når jeg skrev det...
Irriterende når tekniske duppeditter ikke fungerer! Er totalt avhengig av at pc fungerer på jobb, var helt krise når den nektet før sommerenGod morgen.
To barn levert på sfo.
Deretter ble innesko levert på sfo ;-)
Så dro jeg i bhg med yngste er par timer og nå er jeg på jobb. Vært her en time, men det tekniske er ikke helt på lag så jeg restarter pc for andre gang mens jeg venter på at it skal få gitt meg lisens til Office...
Jaja
Samtidig som at det er veldig greit å spre utgiftene utoverÅsså er det så kjekt åsamle folk sine forskjellige ønsker nå, for når du spør folk nærmere jul hva de ønsker seg, så er det ingen som vet hva de ønsker seg![]()
Samtidig som at det er veldig greit å spre utgiftene utover
Den julegaven jeg har vært tidligst ut med var et Lego-sett frøkna fikk til jul i fjor.Sant. Utnytte litt tilbud. Det var jo så mye oppstyr i media et år. De viste seg at butikkene skrudde opp prisene en mnd før jul, slik at de kunne ha ting på "juletilbud". Egentlig var tingene bare satt ned til ordinær pris...
Hysj på deg. Blir en rolig, fin behagelig jul.......Kan bli en veldig slitsom jul..