Skravletråd AUGUST!

Hørtes bra ut! For min del forsvant sommeren i oppussing her hjemme :) gøy det også da! Får ta ferien siden :p
Vi driver ennå maler huset :/ og mangler å sette opp siste tråden rundt Hesthagen:p men tror jeg må gjøre det etter fødselen.....:)

Når har du Termin? Det var så deilig å våkne opp til termin mnd. Selv om storebror skulle bruke morgenen på å være litt trassig [emoji23] [emoji23]

Har termin 30 august, føler det er en evighet til. [emoji23][emoji23] håper storebror har roet seg ned ?

En ferie uke igjen for meg og lillegull, pappan begynte på jobb igår, litt vanskelig å finne på ting å gjøre merker jeg.. ingen av våre venner har barn, så de er enten på jobb eller på ferie.. er opplett idag vertfall :)

Termin 30 august, krysser fingrene før at gullet kommer før [emoji1317], føler meg som en elefant skikkelig tung og må rulle ut av sengen hver gang jeg skal opp.[emoji23][emoji23]
Når har du termin ?
25 desember. Så jeg har et stykke igjen... :)

Skjønner godt du er lei nå i innspurten. Barn i fra før?

God morgen

Liten veldig spent frøken er levert på SFO for først gang.
Løp rett bort i et hjørne og fant noe å leke med, syns det var litt dumt at mamma skulle dra, men som jeg sa "men L.. mamma er ikke sammen med deg hele dagen på barnehagen heller, er hun?"
Hun svarer nei, gir meg en stor klem og sier ha det.
Dette kommer til å gå veldig bra
Nååh. Store jenten din :Heartred

Haha nei innrømmer det:) nå får jeg avlastning av farmor er par dager fra med i morgen. Slik at jeg for tatt det litt roligere og ikke ødelegger bekkenet helt den siste tiden. Lærte akkurat dette sist graviditet. [emoji14]
Bra det da. Viktig å ha litt bekken igjen til fødselen også :P

Back
Topp