Vi driver ennå maler huset :/ og mangler å sette opp siste tråden rundt HesthagenHørtes bra ut! For min del forsvant sommeren i oppussing her hjemmegøy det også da! Får ta ferien siden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi driver ennå maler huset :/ og mangler å sette opp siste tråden rundt HesthagenHørtes bra ut! For min del forsvant sommeren i oppussing her hjemmegøy det også da! Får ta ferien siden
![]()
Deilig med augusrOi, tenk at det allerede er august! Skummelt hvor fort sommeren går![]()
Planer for dagen?God dag![]()
Bursdag for kbNoe spesielt som skjer ?
Så gøyJeg blir selv tante i des
Når har du Termin? Det var så deilig å våkne opp til termin mnd. Selv om storebror skulle bruke morgenen på å være litt trassig [emoji23] [emoji23]
Blir tur til Geiranger på oss
Og bare 4 måneder og 23 dager igjen til julOi, tenk at det allerede er august! Skummelt hvor fort sommeren går![]()
25 desember. Så jeg har et stykke igjen...Termin 30 august, krysser fingrene før at gullet kommer før [emoji1317], føler meg som en elefant skikkelig tung og må rulle ut av sengen hver gang jeg skal opp.[emoji23][emoji23]
Når har du termin ?
Nååh. Store jenten dinGod morgen
Liten veldig spent frøken er levert på SFO for først gang.
Løp rett bort i et hjørne og fant noe å leke med, syns det var litt dumt at mamma skulle dra, men som jeg sa "men L.. mamma er ikke sammen med deg hele dagen på barnehagen heller, er hun?"
Hun svarer nei, gir meg en stor klem og sier ha det.
Dette kommer til å gå veldig bra

Blir nok Egon kjenner jeg hun rett. Men er helt greit det. Har god mat de.Hvor skal dere spise?
Svigerinne ble satt i gang i går, venter spent på oppdaterinh altså

Da skjønner jeg du venter spent.Vil du ha en RL genser til lille U? Vil tro han passer den. Ellers legger jeg til salgs. Sorterer og rydder. Min søster venter jente og tror ikke de vil ha denneOg bare 4 måneder og 23 dager igjen til jul![]()
Ja takk.Vil du ha en RL genser til lille U? Vil tro han passer den. Ellers legger jeg til salgs. Sorterer og rydder. Min søster venter jente og tror ikke de vil ha denne
Bra det da. Viktig å ha litt bekken igjen til fødselen ogsåHaha nei innrømmer detnå får jeg avlastning av farmor er par dager fra med i morgen. Slik at jeg for tatt det litt roligere og ikke ødelegger bekkenet helt den siste tiden. Lærte akkurat dette sist graviditet. [emoji14]
Okei send meg adr på pm.Ja takk.
Han bruker str 86 nå
Hvilke str. bruker frøkna din nå?