Skravletråd AUGUST!

Den julegaven jeg har vært tidligst ut med var et Lego-sett frøkna fikk til jul i fjor.
Fant det på 70% avslag på januarsalget nesten 3 år før.
Den gang var full pris kr 1.000,-, jeg betalte kr 300,-, innen hun fikk den var fullpris gått opp til kr 1.200,-.

Syns jeg sparte en del på det :p

Tre år er ny rekord :p
Hehehe

Den julegaven jeg har vært tidligst ut med var et Lego-sett frøkna fikk til jul i fjor.
Fant det på 70% avslag på januarsalget nesten 3 år før.
Den gang var full pris kr 1.000,-, jeg betalte kr 300,-, innen hun fikk den var fullpris gått opp til kr 1.200,-.

Syns jeg sparte en del på det :p
OISANN. Den tok kaka :laughing025:laughing025

Herved skal du nevnes i hver sammenheng jeg blir "mobba" for å starte så tidlig :P :P

Hysj på deg. Blir en rolig, fin behagelig jul.......

*prøver å overbevise meg selv:p*
Blir neppe like kaotisk som første julen med min lille frøken.
Jeg ringer mamma fra sykehuset på morgenen 16. desember for å fortelle at ting har startet.
Har problemer med å få sagt det siden mamma legger ut om hvordan hun hadde falt på isen, brukket armen, vært ut og inn av 2 sykehus i løpet av natten og skulle inn igjen dagen etter for å opereres.
Mine søsken hadde hjulpet henne, men hadde valgt å ikke ringe meg siden jeg var høygravid og ville vente med å stresse meg før de viste hvordan det går.
Til slutt fikk jeg sagt det jeg skulle si hvorpå hun fikk panikk siden jeg kunne da ikke levere eldste hos henne akkurat da (som allerede var hos et vennepar av oss).
Uansett, frøkna kom med akutt KS.
8 dager senere var det julaften, jeg sliter med smerter etter KS og en 1 uke gammel baby, og mamma med smerter etter et komplisert armbrudd.
Vi sitter i sofaen og forteller min lillesøster og mann hvordan maten skal lages...

God morgen

Liten veldig spent frøken er levert på SFO for først gang.
Løp rett bort i et hjørne og fant noe å leke med, syns det var litt dumt at mamma skulle dra, men som jeg sa "men L.. mamma er ikke sammen med deg hele dagen på barnehagen heller, er hun?"
Hun svarer nei, gir meg en stor klem og sier ha det.
Dette kommer til å gå veldig bra

Stas med stor jente på SFO[emoji2] håper hun koser seg der!

Blir neppe like kaotisk som første julen med min lille frøken.
Jeg ringer mamma fra sykehuset på morgenen 16. desember for å fortelle at ting har startet.
Har problemer med å få sagt det siden mamma legger ut om hvordan hun hadde falt på isen, brukket armen, vært ut og inn av 2 sykehus i løpet av natten og skulle inn igjen dagen etter for å opereres.
Mine søsken hadde hjulpet henne, men hadde valgt å ikke ringe meg siden jeg var høygravid og ville vente med å stresse meg før de viste hvordan det går.
Til slutt fikk jeg sagt det jeg skulle si hvorpå hun fikk panikk siden jeg kunne da ikke levere eldste hos henne akkurat da (som allerede var hos et vennepar av oss).
Uansett, frøkna kom med akutt KS.
8 dager senere var det julaften, jeg sliter med smerter etter KS og en 1 uke gammel baby, og mamma med smerter etter et komplisert armbrudd.
Vi sitter i sofaen og forteller min lillesøster og mann hvordan maten skal lages...
Blir svett bare av å lese :dead::dead::dead:
Slik skal ikke julen blir her altså :P

Nei, jeg håper fortsatt at jeg går overtid jeg da :P 7 dager overtid, og jeg LOVER jeg ikke skal klage :P

Back
Topp