Skravletråd AUGUST!

Endelig er terminmnd her.. dagen skal brukes til å slappe da beina er hovne og ikke villige til å gjøre noe

Hurra for å nesten være i mål. Når er datoen?

Termin 30 august, krysser fingrene før at gullet kommer før [emoji1317], føler meg som en elefant skikkelig tung og må rulle ut av sengen hver gang jeg skal opp.[emoji23][emoji23]
Når har du termin ?

God morgen :) hva har dere for planer? I går var hektisk her. Litt roligere i dag tenker jeg

God morgen

Liten veldig spent frøken er levert på SFO for først gang.
Løp rett bort i et hjørne og fant noe å leke med, syns det var litt dumt at mamma skulle dra, men som jeg sa "men L.. mamma er ikke sammen med deg hele dagen på barnehagen heller, er hun?"
Hun svarer nei, gir meg en stor klem og sier ha det.
Dette kommer til å gå veldig bra

God morgen

Liten veldig spent frøken er levert på SFO for først gang.
Løp rett bort i et hjørne og fant noe å leke med, syns det var litt dumt at mamma skulle dra, men som jeg sa "men L.. mamma er ikke sammen med deg hele dagen på barnehagen heller, er hun?"
Hun svarer nei, gir meg en stor klem og sier ha det.
Dette kommer til å gå veldig bra

Så spennende med oppstart på SFO, håper hun koser seg veldig og får en fin dag

God morgen og god august :D Det nærmer seg høst. Og vi er vel klare til å skravle oss gjennom høsten? :D
Fant ingen augusttråd her, så laga en på morgenkvisten. Oppe før fuglene fiser. Altfor tidlig. Men da er det hvertfall tidlig hjem etterpå da:D planer for dagen folkens?

God august[emoji1] men liker ikke at du snakker om høsten allerede[emoji85]
Idag blir det shopping her![emoji1]alene!!

God morgen. Her har storebror stått opp med feil bein. Løper rundt i huset og skriker og hyler for alt og ingenting.... gleder meg til språket hans blir tydeligere når humøret hans er slik.

God morgen[emoji2]
Håper han blir i bedre humør i løpet av dagen[emoji4]

Termin mnd er her *jippy* første barnehagedagen kommer. Ennå en mnd eller to til hestene skal inn fra beite.

Men nå som storebror har fått mat og roet seg ned så skal jeg få skifta og dratt til senteret. Komme meg på lekeplassen sånn at storebror for lekt seg litt

Hurra for terminmåned[emoji1]
Kos dere på senteret!

Back
Topp