Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for å nesten være i mål. Når er datoen?Endelig er terminmnd her.. dagen skal brukes til å slappe da beina er hovne og ikke villige til å gjøre noe
Hurra for å nesten være i mål. Når er datoen?
God morgen
Liten veldig spent frøken er levert på SFO for først gang.
Løp rett bort i et hjørne og fant noe å leke med, syns det var litt dumt at mamma skulle dra, men som jeg sa "men L.. mamma er ikke sammen med deg hele dagen på barnehagen heller, er hun?"
Hun svarer nei, gir meg en stor klem og sier ha det.
Dette kommer til å gå veldig bra
Hvor skal dere spise?Det skal jeg![]()
Bare nyte ferie og hyttelivGod morgenhva har dere for planer? I går var hektisk her. Litt roligere i dag tenker jeg
Så utrolig spennende.Svigerinne ble satt i gang i går, venter spent på oppdaterinh altså
Herlig da. Hvor er hytten ?Bare nyte ferie og hytteliv
Så spennendeSvigerinne ble satt i gang i går, venter spent på oppdaterinh altså
God morgen og god augustDet nærmer seg høst. Og vi er vel klare til å skravle oss gjennom høsten?
Fant ingen augusttråd her, så laga en på morgenkvisten. Oppe før fuglene fiser. Altfor tidlig. Men da er det hvertfall tidlig hjem etterpå daplaner for dagen folkens?
God morgen. Her har storebror stått opp med feil bein. Løper rundt i huset og skriker og hyler for alt og ingenting.... gleder meg til språket hans blir tydeligere når humøret hans er slik.
Endeliger august her
God morgen
Idag er det jobb først. Så ut å spise middag med en venninne etterpå![]()
Termin mnd er her *jippy* første barnehagedagen kommer. Ennå en mnd eller to til hestene skal inn fra beite.
Men nå som storebror har fått mat og roet seg ned så skal jeg få skifta og dratt til senteret. Komme meg på lekeplassen sånn at storebror for lekt seg litt
Blir en guttSå utrolig spennende.
Vet du om det blir gutt eller jente?
Jo det er endeligIkke noe endelig det vel?![emoji33] sommeren er jo snart slutt...[emoji20]
Det er detSå spennende![]()