I Sogn og FjordaneHerlig da. Hvor er hytten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I Sogn og FjordaneHerlig da. Hvor er hytten ?
Kos deg på shoppingGod august[emoji1] men liker ikke at du snakker om høsten allerede[emoji85]
Idag blir det shopping her![emoji1]alene!!
Haha nei innrømmer detEr ikke enkelt med slike morninger. Og i hvert fall ikke når en er høygravid![]()
Oi, spennende med termin mnd da! Hvilken dato?Termin mnd er her *jippy* første barnehagedagen kommer. Ennå en mnd eller to til hestene skal inn fra beite.
Men nå som storebror har fått mat og roet seg ned så skal jeg få skifta og dratt til senteret. Komme meg på lekeplassen sånn at storebror for lekt seg litt
Tja han er litt på egotripp i dag ikke alt er bra nokGod morgen[emoji2]
Håper han blir i bedre humør i løpet av dagen[emoji4]
Det gikk smertefritt mye å se på i dagHurra for terminmåned[emoji1]
Kos dere på senteret!
15 aug[emoji26][emoji847][emoji7]Oi, spennende med termin mnd da! Hvilken dato?![]()
God morgenGod morgen og god augustDet nærmer seg høst. Og vi er vel klare til å skravle oss gjennom høsten?
Fant ingen augusttråd her, så laga en på morgenkvisten. Oppe før fuglene fiser. Altfor tidlig. Men da er det hvertfall tidlig hjem etterpå daplaner for dagen folkens?
Noe spesielt som skjer ?Endeliger august her
Når har du Termin? Det var så deilig å våkne opp til termin mnd. Selv om storebror skulle bruke morgenen på å være litt trassig [emoji23] [emoji23]Endelig er terminmnd her.. dagen skal brukes til å slappe da beina er hovne og ikke villige til å gjøre noe
I dag var senteret og en tur på lekeparken med storebror så han får lekt av seg litt energi.God morgenhva har dere for planer? I går var hektisk her. Litt roligere i dag tenker jeg
Spør du meg har denne sommeren vært lang og diggOi, tenk at det allerede er august! Skummelt hvor fort sommeren går![]()
Det er det
Ok kose dere. Åh her er bilen inne i dag også. Må vaske klær og storhandle . Ikea i ettermiddagI dag var senteret og en tur på lekeparken med storebror så han får lekt av seg litt energi.
Så dra hjem opp med beina og slappe av med hovene føtter og vente på skeptiker bilen
Nei kunne egentlig ha venta litt med den for min del ogGod august[emoji1] men liker ikke at du snakker om høsten allerede[emoji85]
Idag blir det shopping her![emoji1]alene!!
Hørtes bra ut! For min del forsvant sommeren i oppussing her hjemmeSpør du meg har denne sommeren vært lang og digg
Har kost meg med å ha gubben hjemme og ordnet rundt på gården![]()
Kos deg. ble sliten av tanken på ikeaOk kose dere. Åh her er bilen inne i dag også. Må vaske klær og storhandle . Ikea i ettermiddag