Skravletråd AUGUST!

Er ikke enkelt med slike morninger. Og i hvert fall ikke når en er høygravid ;)
Haha nei innrømmer det:) nå får jeg avlastning av farmor er par dager fra med i morgen. Slik at jeg for tatt det litt roligere og ikke ødelegger bekkenet helt den siste tiden. Lærte akkurat dette sist graviditet. [emoji14]

Termin mnd er her *jippy* første barnehagedagen kommer. Ennå en mnd eller to til hestene skal inn fra beite.

Men nå som storebror har fått mat og roet seg ned så skal jeg få skifta og dratt til senteret. Komme meg på lekeplassen sånn at storebror for lekt seg litt
Oi, spennende med termin mnd da! Hvilken dato? :)

God morgen og god august :D Det nærmer seg høst. Og vi er vel klare til å skravle oss gjennom høsten? :D
Fant ingen augusttråd her, så laga en på morgenkvisten. Oppe før fuglene fiser. Altfor tidlig. Men da er det hvertfall tidlig hjem etterpå da:D planer for dagen folkens?
God morgen:) august er langt fra høst her nede:) som regel vært tropevær i aug:p men tror ikke det kommer i år. :( elsker tropenettene vi har hatt de siste årene...

Endelig er terminmnd her.. dagen skal brukes til å slappe da beina er hovne og ikke villige til å gjøre noe
Når har du Termin? Det var så deilig å våkne opp til termin mnd. Selv om storebror skulle bruke morgenen på å være litt trassig [emoji23] [emoji23]

God morgen :) hva har dere for planer? I går var hektisk her. Litt roligere i dag tenker jeg
I dag var senteret og en tur på lekeparken med storebror så han får lekt av seg litt energi.

Så dra hjem opp med beina og slappe av med hovene føtter og vente på skeptiker bilen

I dag var senteret og en tur på lekeparken med storebror så han får lekt av seg litt energi.

Så dra hjem opp med beina og slappe av med hovene føtter og vente på skeptiker bilen
Ok kose dere. Åh her er bilen inne i dag også. Må vaske klær og storhandle . Ikea i ettermiddag

God august[emoji1] men liker ikke at du snakker om høsten allerede[emoji85]
Idag blir det shopping her![emoji1]alene!!
Nei kunne egentlig ha venta litt med den for min del og:p men men [emoji14]

Spør du meg har denne sommeren vært lang og digg :)

Har kost meg med å ha gubben hjemme og ordnet rundt på gården:p
Hørtes bra ut! For min del forsvant sommeren i oppussing her hjemme :) gøy det også da! Får ta ferien siden :p

Back
Topp