Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det ogsåHørtes digg ut![]()
Det klarer du i løpet av kveldenUnder 100 innlegg igjen![]()
Ja, det var planenDet klarer du i løpet av kvelden![]()
Vi får satse på litt liv daJa, det var planen![]()
Å nei, så dumt! Er jo ikke akkurat som at det blir mindre av dem etterhvert liksom... Dårlige erfaringer fra i fjor? Veldig spent på hvordan det der kommer til å gå hos ossHelt sikkert
Min gruer seg skikkelig til leksene, hater dem![]()
Håper på detVi får satse på litt liv da![]()
Min var heldigvis "glad" i lekser, men synes det blir gitt altfor mye lekserÅ nei, så dumt! Er jo ikke akkurat som at det blir mindre av dem etterhvert liksom... Dårlige erfaringer fra i fjor? Veldig spent på hvordan det der kommer til å gå hos oss
Hihi...så herligLurer på om han her prøver å reise seg opp eller om han trener på plankenVis vedlegget 131346
HahaKroppen er i ferd med å gå inn i sjokk.. ha ha
Hehe...som regel er det spennende i starten1.klassingen min kom hjem med lekser i går. Hun var storfornøyd!4.klassingen får lekser fra i dag, så det blir spennende å se hvor samarbeidsvillig han er
![]()
Det er lurt å se an litt synes jegJa, dem sa det.. At dem må bruke til tid i starten til å se an hva som funker og ikke. For barna er det jo kanskje ikke ideelt hvis det blir gjort mye om på heller, men med tanke på at de klassene som er np skaø være klasser i 7 år, så er det kanskje litt greit at dem bruker litt tid nå i starten på å prøve seg litt frem med sammensetningene![]()
Handle mat, kjøpe leggskinn++Flink du er
Hva skal du i byen?
8 mnd. Og blir SÅ sint når det ikke skjer noe merOi! Så flink!! Hvor gammel er han?
Ikke dumt å bake selvJa, det handler om å komme i gang
Skal bake brød senere denne uka tenkte jeg![]()
Her er vi ute og triller ettermiddags tur i finværetGod etter middagholdt på med litt husarbeid til nå, også spist litt
![]()
Hva gjør dere i dag ?
Det er jo en del penger daIkke dumt å bake selvHvis vi holder oss til hjemmebakt brød i ett år, vil vi spare omtrent 4000kr i året.
Så kjedelig da:/Å inne leggskinn var ikke lett, måtte innom alle sportsbutikkene..