Det går veldig raskt når man først kommer i gang..Blir nok ikke lang tid før du har dreisen på det.
Det synes jeg også
Liker godt å bake, så da bør man jo nesten gjøre det. Tar jo ikke veldig lang tid heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går veldig raskt når man først kommer i gang..Blir nok ikke lang tid før du har dreisen på det.
Det synes jeg også
Liker godt å bake, så da bør man jo nesten gjøre det. Tar jo ikke veldig lang tid heller![]()
God etter middagholdt på med litt husarbeid til nå, også spist litt
![]()
Hva gjør dere i dag ?
Å for en sutrete liten gutt jeg har i dag
Ja, det handler om å komme i gangDet går veldig raskt når man først kommer i gang..Skikkelig tiltak noen ganger.. Meen, blir jo mye bedre når man er ferdig da
![]()
En slik en.
Er magnet på baksiden
![]()
http://www.lagerhaus.no/interior/kontor/notatblokk-mapper/block-vecka
Er det slik at man kan bruke beltesamler i bilstolen eller er det ikke godkjent her i Norge?
Overtrøtt, litt forkjølet, tenner....Så kjedelig da:/
Noe som plager han?
Jeg får prøve å lese litt mer om det. Ikke lyst å bruke det hvis det ikke er godkjent :/Aner ikke! Husker d var fy fy når eldste var lita..
Jeg får prøve å lese litt mer om det. Ikke lyst å bruke det hvis det ikke er godkjent :/
Er en av mulighetene ja...Tenner på gang?
Den er ikke dum i det hele tattDen var ikke dum nei! Kanskje jeg skulle hatt noe slikt![]()
Så skjønnVis vedlegget 131352
Kan ikke helt fatte at mini har vært så liten!Vesentlig større på bare 2 mnd... Heldigvis 6 år til hun begynner på skolen!
![]()
Den er ikke dum i det hele tatt![]()
Ikke brus heller. Da hadde jeg hatt alvorlige abstinenserMin og.. Dag 2 uten sjokolade. Er med på den der slankekrigen, og trodde jeg hadde klart ingen godteri-utfordringen, men så så jeg at d ikke var lov med brus hellerså da blir d ikke brus idag så jeg får poeng i utfordringen.
Men mens jeg ligger her på gulvet, kjenner jeg smaken av nugatti i munnen...![]()
Gjør ingenting. Burde vært på butikken og burde ryddet...God etter middagholdt på med litt husarbeid til nå, også spist litt
Hva gjør dere i dag ?
Nam! Det er deiligJeg spiste nystekte rundstykker![]()
Godt med kontrollJenta mi har fått 4 taights, 2 par sokker, 2 bodyer og 2 hettegensere idagbodyene bare ropte på meg selv hun har nok av det
nå har hun alt i str 92 uten om vintergarderoben. Ull tøy har hun og. Er litt kontroll freak
![]()
God dagGod dag![]()
En slik en.
Er magnet på baksiden
![]()
http://www.lagerhaus.no/interior/kontor/notatblokk-mapper/block-vecka