Skravletråd august

Regner med omrokkeringer? Her er de ganske bestemte på at dette er sånn det blir. Nesten uansett.
Ja, dem sa det.. At dem må bruke til tid i starten til å se an hva som funker og ikke. For barna er det jo kanskje ikke ideelt hvis det blir gjort mye om på heller, men med tanke på at de klassene som er np skaø være klasser i 7 år, så er det kanskje litt greit at dem bruker litt tid nå i starten på å prøve seg litt frem med sammensetningene:)

Jepp, blir litt ekstra med ulike leveringer:)
Flott førsteklassingen var fornøyd:D
Her var leksen å sette bokbind på 3 bøker..
Bokbind var ukens lekse her og. Men ikke fått noen bøker enda da:) Kommer vel i dag og i morgen tenker jeg!

Jo, man blir vel det. Men vi hadde med oss elektriker og to tømrere på visning. Var forberedt på at det var ille, men hjelpe meg...
Et lite eksempel. De forrige eierne hadde leid inn et firma til å skifte kledning på hele huset. Så viser det seg at
firmaet selvsagt har gjort en elendig jobb og brukt innepanel på ytterveggen. (høyt oppe på huset, så umulig for tømrer å oppdage) De hadde stappet litt isolasjon inn, men ingen fukt eller vindsperre. I det rommet vi bare skulle male og legge gulv, endte det med at vi måtte rive veggen, både innvendig og utvendig, og bygge alt opp på nytt. Og sånn fortsetter det...
Fysj da...kjipt å oppdage slike feil etterpå:( da blir det fort mye å gjøre ja....og dyrt!!:eek:

Må vise dere søte bodyene jeg kjøpte idag etterpå :D

Back
Topp