Skravletråd august

Jepp, blir litt ekstra med ulike leveringer:)
Flott førsteklassingen var fornøyd:D
Her var leksen å sette bokbind på 3 bøker..
Bokbind husker jeg var SÅ stas. Hvem hadde hva på sitt? Og "mamma! hun hadde MYE finere enn meg" så var det ut og kjøpe nytt:D

Man blir ofte overrasket når der gjelder oppussing har jeg inntrykk av:rolleyes:
Men tenk så fint det blir!
Jo, man blir vel det. Men vi hadde med oss elektriker og to tømrere på visning. Var forberedt på at det var ille, men hjelpe meg...
Et lite eksempel. De forrige eierne hadde leid inn et firma til å skifte kledning på hele huset. Så viser det seg at
firmaet selvsagt har gjort en elendig jobb og brukt innepanel på ytterveggen. (høyt oppe på huset, så umulig for tømrer å oppdage) De hadde stappet litt isolasjon inn, men ingen fukt eller vindsperre. I det rommet vi bare skulle male og legge gulv, endte det med at vi måtte rive veggen, både innvendig og utvendig, og bygge alt opp på nytt. Og sånn fortsetter det...

Sender deg en god klem!
Tusen takk ❤️ hun spiser pizza og går veldig bra faktisk for henne. Kjøpt litt klær og skal se etter gensere. Orker ikke være hjemme :/

Kengubarnet er hos en kompis, jeg har satt på vaskemaskin nr 2 og dratt over gulvet. Nå må jeg egentlig snart til byen

Kengubarnet er hos en kompis, jeg har satt på vaskemaskin nr 2 og dratt over gulvet. Nå må jeg egentlig snart til byen
Greit å få gjort litt:)
Hva skal du i byen?

Ja det er så grusomt... og jeg prøver å spørre frøkna om hjelp til middag planleggingen, men får bare "vet ikke" til svar...
Så du den menyblokken jeg har?
Jeg har den hengende på kjøleskapet og har festet en kulepenn ved den og fyller på uken etter på arket bak ukens i løpet av uken ettersom jeg får lyst på ting...

Da har jeg levert eldste på skolen, frøkna og mannen på toget, vært innom kirkekontoret 30 km unna for å snakke om dåp og satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin.

Nå en liten pause.

Hva driver dere på med?

God formiddag forresten.
God formiddag:)
Fått gjort mye allerede i dag du da.
Jeg skal straks trille ut rundstykker:)

Back
Topp