Bokbind husker jeg var SÅ stas. Hvem hadde hva på sitt? Og "mamma! hun hadde MYE finere enn meg" så var det ut og kjøpe nyttJepp, blir litt ekstra med ulike leveringer
Flott førsteklassingen var fornøyd
Her var leksen å sette bokbind på 3 bøker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bokbind husker jeg var SÅ stas. Hvem hadde hva på sitt? Og "mamma! hun hadde MYE finere enn meg" så var det ut og kjøpe nyttJepp, blir litt ekstra med ulike leveringer
Flott førsteklassingen var fornøyd
Her var leksen å sette bokbind på 3 bøker..
Det med middags plan og handle en gang i uka sprakk. Får prøve igjen.Flink du er![]()
Jo, man blir vel det. Men vi hadde med oss elektriker og to tømrere på visning. Var forberedt på at det var ille, men hjelpe meg...Man blir ofte overrasket når der gjelder oppussing har jeg inntrykk av
Men tenk så fint det blir!
Tusen takkSender deg en god klem!
Jeg er så lei denne middagsplanlegningen og ukeshandelen, men hadde misslikt det mer å måtte bestemme middag og handler hver bidige dag som tidligerDet med middags plan og handle en gang i uka sprakk. Får prøve igjen.
Er jo som å slanke seg dette, begynner på nytt hver mandag![]()
Jeg er så lei denne middagsplanlegningen og ukeshandelen, men hadde misslikt det mer å måtte bestemme middag og handler hver bidige dag som tidliger
Satser på litt mer liv nå i kveldNei det høres veldig kjedelig ut!![]()
Greit å få gjort littKengubarnet er hos en kompis, jeg har satt på vaskemaskin nr 2 og dratt over gulvet. Nå må jeg egentlig snart til byen
Så du den menyblokken jeg har?Ja det er så grusomt... og jeg prøver å spørre frøkna om hjelp til middag planleggingen, men får bare "vet ikke" til svar...
God formiddagDa har jeg levert eldste på skolen, frøkna og mannen på toget, vært innom kirkekontoret 30 km unna for å snakke om dåp og satt i gang en tørketrommel og en vaskemaskin.
Nå en liten pause.
Hva driver dere på med?
God formiddag forresten.
De årene skal nytesDu har vel 4 år igjen å finne ut av det![]()
Jeg er litt ekstrem daJeg begynner forstå det![]()
Ha ha.. god sammenligningDet med middags plan og handle en gang i uka sprakk. Får prøve igjen.
Er jo som å slanke seg dette, begynner på nytt hver mandag![]()
Her går det bedre og bedreTusen takkhun spiser pizza og går veldig bra faktisk for henne. Kjøpt litt klær og skal se etter gensere. Orker ikke være hjemme :/
Så sa det stopp.God formiddag
Fått gjort mye allerede i dag du da.
Jeg skal straks trille ut rundstykker![]()
Må ta seg tid til å slappe av litt også daSå sa det stopp.
Etter den starten har jeg bare sittet i sovaen foruten å laget lunsjen som står i ovnen nå
Må kjøpe nye leggskinn til kengubanetGreit å få gjort litt
Hva skal du i byen?
Det må han jo haMå kjøpe nye leggskinn til kengubanet