Kroppen er i ferd med å gå inn i sjokk.. ha haSå sunn du er
Snaaart fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kroppen er i ferd med å gå inn i sjokk.. ha haSå sunn du er
Snaaart fredag![]()
Uff daDa er kontrollen overstått. Sååå glad for at pappan var med, for hun hyla skikkelig av sprøytene :'(
Første dagen?!Bokbind er grei lekse. Her var det mattelekse og leselekse, faktisk.
Hørtes godt ut!Nystekte rundstykker og iskaffe![]()
Ifjor når min startet i 1.klasse var det også foreløpige klasser fram til høstferien..Regner med omrokkeringer? Her er de ganske bestemte på at dette er sånn det blir. Nesten uansett.
Det var det ogsåHørtes godt ut!![]()
Helt sikkertBokbind var ukens lekse her og. Men ikke fått noen bøker enda daKommer vel i dag og i morgen tenker jeg!
1.klassingen min kom hjem med lekser i går. Hun var storfornøyd!Første dagen?!
Knallstart da!
Flott at dere ser lys i tunnelenJa, det har kostet! Men nå nærmer vi oss virkelig.
Gleder meg til å seMå vise dere søte bodyene jeg kjøpte idag etterpå![]()
Var gjort på kanskje 5-7 min da, så ikke store greiene. Greit å komme inn i rytmenFørste dagen?!
Knallstart da!
Det vil jeg gjerne seMå vise dere søte bodyene jeg kjøpte idag etterpå![]()
Må jo detFlott at dere ser lys i tunnelen![]()
Her er det mye trinnet sammen, så sikkert derfor de ikke er så nøye på hvem som er i de ulike klassene da.Ifjor når min startet i 1.klasse var det også foreløpige klasser fram til høstferien..de ville se ann hvem som gikk godt sammen.
StiligLegg merke til at ordet muffins står mellom to "
Legg frosne grønnsaker i hullene i et muffinsbrett, knekk et egg over, inn i ovnen på 180 grader til ferdig
Er med etter jobb jegEr med etter leggetid jeg![]()
JaShopping hjelper mot det meste![]()
Blir en bhg dag i morgen så får hun fri torsdag og fredagGleder meg til å se![]()