Legg merke til at ordet muffins står mellom to "Aldri hørt om eggmuffins jeg
Hva er det??
Legg frosne grønnsaker i hullene i et muffinsbrett, knekk et egg over, inn i ovnen på 180 grader til ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg merke til at ordet muffins står mellom to "Aldri hørt om eggmuffins jeg
Hva er det??
Er med etter leggetid jegPrøver igjen i kveld![]()
Rart at de bare forsvant da :/Ja når de andre forsvant så må han jo det.
Så braHun våkna når vi kom hjem nå. Satte henne foran Disney jr så jeg fikk spist. Da bæsja hun og etter d har hun vært blidnå er d leketid på gulvet
![]()
Så søtLurer på om han her prøver å reise seg opp eller om han trener på plankenVis vedlegget 131346
Haha...dere er noen skikkelige murmeldyr!!Uhm..jo vi la oss igjen..og sov til nåhaha!
Hjelpes så trøtt det går an å være da..
Du må hvile også vet duMen etter det har jeg ikke gjort annet enn å sitte i sofaen og lage lunsj.
Kjip vakt i dag?
Det er lov å ha på bokbind, sto det hos oss.Bokbind var ukens lekse her og. Men ikke fått noen bøker enda daKommer vel i dag og i morgen tenker jeg!
Så sunn du erSalat til frokost. Savner sjokolade. .
Her har de bare engangsbøker, som ikke trenger bokbind..,Bokbind var ukens lekse her og. Men ikke fått noen bøker enda daKommer vel i dag og i morgen tenker jeg!
Hva spiser du til lunsj?Koser meg med lunsj![]()
Shopping hjelper mot det mesteHun hadde gråt men roet segtusen takk
orker ikke være hjemme så vært å shoppet litt klær til henne
hjelper litt når man er lei seg
![]()
Nystekte rundstykker og iskaffeHva spiser du til lunsj?![]()
Så bra, da er det ennå håpHar allerede gjort detMen de kan jo ikke love noen ting da. De sier at klassene er midlertidige fram til høstferien, og de regner med at det kommer til å bli gjort omrokeringer. Så vi får se.
Hun har fått påfyll pupp også, så tror hun skal være fornøyd nå. Så blir d ny dupp klokken 14Så bra![]()
Sånn holder min og påLurer på om han her prøver å reise seg opp eller om han trener på plankenVis vedlegget 131346
Okigodt det er ferdig
![]()
Lurer på om han her prøver å reise seg opp eller om han trener på plankenVis vedlegget 131346